Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2916864
Eindelijk heb ik een paar foto's van mijn telefoon op mijn computer weten te zetten( ja ja ben een digibeet :biggrin2:), nu probeerde ik een foto van 1 van mij honden in mijn handtekening te plaatsen, braaf de instructie gelezen, maar krijg nu te lezen dat mijn foto's te groot zijn. Als ik al jullie mooie handtekening foto's zie, samengesteld kan ik me niet voorstellen dat mijn foto niet geplaatst kan worden, alleen weet ik  niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen.
Wie o wie kan mij op weg helpen?

* ik zie  nu ineens dat mijn foto wel geplaatst is, ondanks dat ik melding kreeg dat het  niet geplaatst kon worden ivm de grote, en ja hij staat wel errug groot onderaan als handtekening. Ook zie ik dat er bij het plaatsen tekst voor en na erbij blijft staan,  hoe los ik dit ook op?
Laatst gewijzigd door Extreme op do 01 mei 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#2916877
je kunt via Photobucket de afmeting van je foto verkleinen, en de foto bijsnijden en zo.  Even naar Photobucket gaan, je foto aanklikken en dan via 'edit' gaan bewerken (crop en resize). Photobucket slaat het automatisch op als nieuwe afbeelding, tenzij je 'replace Original' aanvinkt.

Het onderste linkje bij photobucket is al compleet met . Daar hoeft je geen aparte dingen meer voor te doen hier.
Laatst gewijzigd door K&D op do 01 mei 2014, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2916880
Ok bedankt ik ga even naar photobucket en dit veranderen. Ook photobucket pas aangemaakt dus ook daar nog zoekende. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.
Als ik dan toch bezig ben, hoe kan ik proberen zo'n mooie "handtekening"te maken?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2916881
Extreme schreef: Ok bedankt ik ga even naar photobucket en dit veranderen. Ook photobucket pas aangemaakt dus ook daar nog zoekende. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.
Als ik dan toch bezig ben, hoe kan ik proberen zo'n mooie "handtekening"te maken?
Als je mij een paar foto's stuurt via mail (pb maar even), dan wil ik wel even voor je knutselen voor een handtekening
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2916915
Kaela schreef: Als je mij een paar foto's stuurt via mail (pb maar even), dan wil ik wel even voor je knutselen voor een handtekening
Ow dat zou super zijn. Zoals je ziet is mijn 1e poging vind ik al aardig gelukt, maar wie weet wat voor moois jij er voor me van kan maken.
Foto's moeten nog even gezocht worden, zit nu in vakantie bestemming dus kan nog niet bij mijn andere foto's.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door