Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2911623
Ik kom er nu pas achter dat je niet meer gratis onderling kan bellen met ziggo klanten...

Jammer ik belde veel met mijn dochter en zonen..

Dat wordt een ander abonnement..
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2911644
Sja, ook bij Ziggo moet de portefeuille dikker worden ipv even dik of zelfs dunner.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2911719
Of je moet voor € 9,95 "Volop Bellen Altijd" aanschaffen. Voordeel daarvan is dat ook gelijk het mobiel bellen in NL wordt afgevangen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2911764
Ja dat is waar.... Moet het maar even een maandje aankijken voor hoeveel ik nu bel.

Deze afgelopen maand voor 1.50  maar dan is het nog niet een hele maand dat ik gebeld heb ..
Gebruikersavatar
Door marnou
#2911819
Het "gratis" bellen naar het buitenland is er ook af. Er schijnt hierover in maart een brief verstuurd te zijn naar klanten...alleen heb ik hem nooit ontvangen. Mijn rekening deze maand is dus al het driedubbele bedrag....heb toch maar even de klantenservice hierover gebeld. :-[ de klachtenafdeling neemt contact op...... Dat wordt dus overstappen naar Telfort want die heeft de mogelijkheid wel en is voor de rest ook nog voordeliger....
Door Lil
#2911824
marnou schreef: Het "gratis" bellen naar het buitenland is er ook af. Er schijnt hierover in maart een brief verstuurd te zijn naar klanten...alleen heb ik hem nooit ontvangen. Mijn rekening deze maand is dus al het driedubbele bedrag....heb toch maar even de klantenservice hierover gebeld. :-[ de klachtenafdeling neemt contact op...... Dat wordt dus overstappen naar Telfort want die heeft de mogelijkheid wel en is voor de rest ook nog voordeliger....
Niemand die ik ken heeft een brief van Ziggo gehad. Schijnt eeen mail geweest te zijn. Handig mijn account van ziggo heeft het nooit gedaan...
Door Ike
#2911844
Ik heb er wel een brief over gehad.
In plaats van bellen naar het buitenland zit in het pakket "volop bellen altijd", nu bellen naar mobiele nummers er bij in, heb er ook nog per mail info in de nieuws brief over gehad  ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2911845
Hier ook geen brief gehad, dus ik wist het ook niet. Nou bel ik nooit veel, maar ik had het toch wel willen weten.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2911871
Hier volgens mij ook geen brief en meestal via mail lees ik niet :-[

Zoveel reclame hebben ze niet gemaakt....

Maar ja in hun voordeel om dat niet te doen...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2911933
*Marga* schreef: Hier volgens mij ook geen brief en meestal via mail lees ik niet :-[

Zoveel reclame hebben ze niet gemaakt....

Maar ja in hun voordeel om dat niet te doen...
Ik zal mijn mailbox ook eens checken, heb dat al maanden niet meer gedaan, dus wie weet heb ik ook een mail.
Door eelke
#2911936
*Lia* schreef: Hier ook geen brief gehad, dus ik wist het ook niet. Nou bel ik nooit veel, maar ik had het toch wel willen weten.
Wat! Lekker dan, ik heb ook geen brief gehad. En er is net vorige week iemand van ziggo geweest om de telefoonlijn weer te fixen, want dan kon ik tenminste weer lekker gratis bellen met m'n moeder  ::)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2911939
eelke schreef: Wat! Lekker dan, ik heb ook geen brief gehad. En er is net vorige week iemand van ziggo geweest om de telefoonlijn weer te fixen, want dan kon ik tenminste weer lekker gratis bellen met m'n moeder  ::)
Ik heb geen brief gehad, maar ook geen telefonie van Ziggo. Wel een mail dat we in snelheid omhoog gaan van 60/6Mbit naar 90/9Mbit ::)
Door eelke
#2911940
Mini's 3-tal schreef: Ik heb geen brief gehad, maar ook geen telefonie van Ziggo. Wel een mail dat we in snelheid omhoog gaan van 60/6Mbit naar 90/9Mbit ::)
Volgens mij krijg mijn vriend die mail in zijn box en leest hij dat nooit onder de noemer spam...

Maar op de site staat bij telefonie dat de tarieven geldig zijn vanaf februari 2013?
Door Mowgli
#2911946
eelke schreef: Wat! Lekker dan, ik heb ook geen brief gehad. En er is net vorige week iemand van ziggo geweest om de telefoonlijn weer te fixen, want dan kon ik tenminste weer lekker gratis bellen met m'n moeder  ::)
Je kunt toch via Skype gratis blijven bellen? Zo bel ik meestal ook met mijn moeder compleet met webcam  :P
Door eelke
#2911947
Mowgli schreef: Je kunt toch via Skype gratis blijven bellen? Zo bel ik meestal ook met mijn moeder compleet met webcam  :P
Haha ja, met mijn moeder wel  ;D :biggrin2:

Euh, nee dus :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door