1 van mijn honden dook vanmiddag het water in om daar heel trots een dode muskusrat uit te halen. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik met enten doe maar omdat er iemand heel ongerust naar me toe kwam om te vragen of mijn hond wel ingeent was tegen weil ging ik er toch weer over nadenken. Als ze niks gezegd had was ik me nu ook niet druk gaan maken waarschijnlijk.
Ik heb al 3 jaar mijn honden niet in laten enten, ook niet tegen weil. Ik wil ze gaan laten titeren, maar goed weil is niet te zien natuurlijk bij een titerbepaling.
Ik heb 1 echte waterrat en 1 iets mindere. Ik heb zelf het idee dat ze een ijzersterk immuunsysteem hebben. Er heerst hier vaak van alles en wij hebben nooit wat. Ze rollen in viezigheid, klauteren door de modder en zullen vast wel eens wat smerigs eten.
Tegen Rabies moet ik ze inenten omdat we veel tussen Frankrijk en Nederland reizen.
Ik weet dat ik het natuurlijk helemaal zelf moet beslissen maar ik sta er alleen voor, mijn vriend vind het allemaal best en laat het aan mij over, ik weet gewoon even niet wat ik met dat weil aan moet. Heb al veel gelezen, ook hier op het forum maar als iemand nog een mening heeft,graag!