Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2891611
Wie heeft deze brief/mail ook gehad en ga je er iets mee doen?
Ik weet het niet... Op zich wel een goed initiatief maar of ik dat nou moet sponsoren met mijn ene nestje...
Door Lizzy
#2891642
Ik heb 'm ook gehad ja. En ik weet niet wat ik er mee moet. Ik twijfel. Ik vind dat er iets moet gebeuren. Maar ik vind eigenlijk dat de RV's + RvB de handen ineen moeten slaan en hier wat mee moeten. Maar ja, het is ook wel makkelijk om altijd maar naar een ander te wijzen en zelf achterover te gaan hangen. Ik vind het een dilemma. Jij dus ook :biggrin2:
Door Jantina
#2891656
Ja precies  :biggrin2:.
Ik moet nog even goed de website doorspitten hoor, en als dmv crowdfunding iedereen 25 euro bij zou moeten dragen ofzo dan doe ik het denk ik wel, maar het zal wel om hele andere bedragen gaan. En dan vind ik ook wel, laat mijn rasverenigingen maar wat afdragen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2891853
Lizzy schreef: Ik heb 'm ook gehad ja. En ik weet niet wat ik er mee moet. Ik twijfel. Ik vind dat er iets moet gebeuren. Maar ik vind eigenlijk dat de RV's + RvB de handen ineen moeten slaan en hier wat mee moeten. Maar ja, het is ook wel makkelijk om altijd maar naar een ander te wijzen en zelf achterover te gaan hangen. Ik vind het een dilemma. Jij dus ook :biggrin2:
Maar daar is dus niks van te verwachten weet ik ondertussen. En dan verwijt ik de rv's nog het minste, aangezien dat geen partijen zijn met grote budgetten voor een juridisch gevecht. Ik heb de brief niet gehad, maar zag wel op het HF een topic erover en het gesprek wat ze met meneer rashondenwijzer hebben gehad waar dan weer de conclusie uit getrokken kon worden dat de rashondenwijzer het een worst zal wezen hoe het met rashonden gaat, als het advocatencollectief wat erachter zit hun klanten maar kunnen ronselen via die weg.
Door Lizzy
#2891867
Angelique schreef: Maar daar is dus niks van te verwachten weet ik ondertussen. En dan verwijt ik de rv's nog het minste, aangezien dat geen partijen zijn met grote budgetten voor een juridisch gevecht. Ik heb de brief niet gehad, maar zag wel op het HF een topic erover en het gesprek wat ze met meneer rashondenwijzer hebben gehad waar dan weer de conclusie uit getrokken kon worden dat de rashondenwijzer het een worst zal wezen hoe het met rashonden gaat, als het advocatencollectief wat erachter zit hun klanten maar kunnen ronselen via die weg.
Nee, maar wat ik dan weer jammer vind van de RV's is dat ze niet met elkaar hebben gezegd tegen RvB "hee, gaan jullie verdikkeme eens voor ons aan het werk >:(. Jullie doen helemaal geen kont en dat pikken wij niet". Verder verwijt ik de RV's ook niks.

En verder zijn het bij de rashondenwijzer gewoon een stel maffioso.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door