Gister ochtend was ze niet als gewoonlijk aan het zeuren om eten. Ik moest haar helemaal van boven halen... Ze wilde wel graag eten, maar at zeer rustig. Ik vertrouwde het niet, dus direct naar de da. Die heeft gevoeld, maar kon geen verstopping voelen. Ze vond het een twijfel geval of het op de natuurlijke manier eruit zou komen, dus moest ik het in de gaten blijven houden.
Thuis leek ze weer de oude, maar dan echt veel erger janken om eten....
Een paar uur terug hoorde we ineens een mega braak-project.. We keken.. Ze had volgens mij een braak explosie gehad.. nooit geweten dat een kat zo veel kan spugen!! Alles was grijs van kleur. We ontdekten een balletje en na het met een keukenpapiertje een beetje schoongeveegd te hebben, zagen we een door het maagzuur aangetaste bal van het speeltje!!!
Madam is eerst naar boven gevlucht, maar vliegt nu alweer de woonkamer door achter de speelgoed muizen aan.. Het oude speeltje hebben wij uiteraard 'kwijt' gemaakt.
Nu hebben we ontdekt dat mijn andere kat speelt met de haar helastiekjes van mijn bouvier...

Ik denk dat we er tot nu toe aldoor optijd bij waren, maar ik heb geen idee waar ze ze vandaan vist..