Is het beter dat er geen vel meer aanzit ? En waarom dan ?
Hoe moet ik kippenekjes inschatten in het menu van mn honden ? (vlees zit er haast niet aan dacht ik ?)
(En graag niet te negatieve reacties op het vel

Moderator: Lizzy
Gaitkeeper schreef: Om nog even door te gaan op die kippenekjes van een ander onderwerp...OOOOO ander weet ik wel iemand die ze wil eten,mijn zwager is er gek op
Is het beter dat er geen vel meer aanzit ? En waarom dan ?
Hoe moet ik kippenekjes inschatten in het menu van mn honden ? (vlees zit er haast niet aan dacht ik ?)
(En graag niet te negatieve reacties op het vel: ik ga nu zo 10 kilo nekkies mét vel halen.....en die heb ik besteld dus ze zullen het wel op moeten vreten...ik doe het niet !!
)
Lizzy schreef: Ik weet het eerlijk gezegd niet. Misschien omdat er in het vel veel vet zit? Ik heb ze ook wel eens met vel en ik geef ze gewoon hoor. Niks aan het handje.Das volgens mij ook het minpuntje, dat ze zo vet zijn, verder zie ik ook geen probleem in een kippenekkevel:-)
Groetjes, Lizzy
balou schreef: Mijn broer geeft als hij hij kippenboulion maakt de vellen van de gekookte kip aan zijn hond ik wist nooit dat je het ook rauw kon geven.En dat terwijl ik al vers gaf aan mijn hond.Ik dacht dan ook in het begin dat EnergiqueBeste meid, wij geven hier alles RAUW!!!
een bepaalde bewerking onderging.Maar het word gewoon vers ingevroren.