Een kennis heeft een vlooienprobleem en nu herinnerde ik me dat het hier weleens was gegaan over een vlooienbom.
Was een spuitbus die je in de kamer zette en die zichzelf dan leegspoot.
Welk merk is dat ?!
Moderator: Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Een kennis heeft een vlooienprobleem en nu herinnerde ik me dat het hier weleens was gegaan over een vlooienbom.ben je niet in de war met de rookkaars die gebruikt wordt bij gisten en/of mijten?
Welk merk is dat ?!
nova schreef: Hoe werkt dan die Diatom. aarde in de strijd tegen vlooien?Ik doe wat op een bordje even mn handen erin en dat wrijf ik door de vacht van de honden en katten.
MarijeEnBoomer schreef: Een kennis heeft een vlooienprobleem en nu herinnerde ik me dat het hier weleens was gegaan over een vlooienbom.Dat is de Bolfo Fleegard Fogger.
Welk merk is dat ?!
miik schreef: En kwa druppeltjes is Advantage echt de beste !vind je? ik gebruik liever stronghold....
*Dorothea* schreef: vind je? ik gebruik liever stronghold....Ja, absoluut ! Maar stronghold is ook super, dat ontken ik niet
ik had hier 2 mnd terug ineens vlooien, 1 x stronghold gebruikt en niks meer gezien.
miik schreef: Ja, absoluut ! Maar stronghold is ook super, dat ontken ik nietik vind zeker bij kortharige honden het een groot voordeel dat ze er niet zo'n vieze vetvlek van krijgen en het volume wat je aan moet brengen niet zo groot is.
kira schreef: Ik kijk vanavond in de foppe veilige kluis. Ik heb Belgische bommen inhoud gelijk aan wat de professionele bestrijders gebruikenIk hoop dat dit forum niet gecheckt wordt door een of andere veiligheids dienst
eelke schreef: Ik hoop dat dit forum niet gecheckt wordt door een of andere veiligheids dienstillegaal vuurwerk uit Belgie!
Klinkt alsof het oorlog is!
*Dorothea* schreef: ik vind zeker bij kortharige honden het een groot voordeel dat ze er niet zo'n vieze vetvlek van krijgen en het volume wat je aan moet brengen niet zo groot is.Dat klinkt goed.... is er ook zoiets voor katten?!