Moderators: koekje, pearlsofpassion
An schreef: zijn er hier nog katten die dat weggewerkt krijgen? Ik sta er hier helemaal versteld van hoeveel ze daarvan weg krijgen, zelfs de helft van het bot spelen ze nu al mee binnen!Ik heb nog nooit kalkoennekken gegeven, ze hebben wel een keer een fazantennek gehad die is ook een stuk groter en die was zo vertrokken.
sylvia schreef: Ik heb nog nooit kalkoennekken gegeven, ze hebben wel een keer een fazantennek gehad die is ook een stuk groter en die was zo vertrokken.Is doen joh
An schreef: Is doen johIk zou wel willen , maar ik zou niet weten waar ik die zou kunnen kopen.![]()
An schreef: ik weet niet of je ver van de belgisch-nederlandse grens bij Antwerpen woont? Anders kan ik je miss wel helpenIk woon op Tholen dat is 50 km van Antwerpen verwijderd![]()
An schreef: zijn er hier nog katten die dat weggewerkt krijgen? Ik sta er hier helemaal versteld van hoeveel ze daarvan weg krijgen, zelfs de helft van het bot spelen ze nu al mee binnen!Jeetje!!! Wat voor maat nekken krijgen ze dan?
An schreef: Oh Tholen! das niet zo ver nee. Ik denk 30 km ofzo van Berendrecht. Nou ik zou zeggen als je er wil brul dan effeBRUL![]()
An schreef: Ja hoor die maat krijgen zeOke , heel erg graagHet vlees vreten ze er helemaal vanaf en van het bot ook het grootste gedeelte. Zijn ze wel een nachtje zoet mee hoor
@Sylvia: ik ga is horen wanneer ik er weer heb en laat dan wat weten.![]()
Kruimel schreef: Uuhhhh ... weet je wel zeker dat je katten hebt? Zijn het niet stiekem tijgetjes, of ocelotten, of zo?nee hoor gewoon katten