Moderator: Lizzy
Tanna schreef: Helemaal niemand die er iets zinnigs over kan zeggen?Of Procox verstandig is om te gebruiken, dat moet je zelf beslissen, op Internet kan je er het een en ander over vinden. Ik weet wel dat het te behandelen is met Diatomeeenaarde, of bijvoorbeeld met pompoenzaad, fijngemalen. Met heel goed resultaat. Je moet alleen wat meer geduld hebben, het zijn natuurlijke middelen, dus de kuren duren veelal langer.
Tanna schreef: Ze eet al elke dag gemalen pompoenpitten in de groentenmix. Niet genoeg misschien in dit geval.........in welke verhouding tot lichaamsgewicht zou dat dan moeten?Hier (Italie) hebben verscheidene mensen hun Lab ontwormd met 1 theelepel 2x per dag fijngemalen pompoenpitten, met wat gemalen rozemarijn (vers) er door.
Tanna schreef: http://www.verm-x.nl/?HomeIk kan geen exacte ingredienten-lijst ervan vinden...heb jij die ergens gezien, toevallig?
Annemarie Rijnveld schreef: Ik kan geen exacte ingredienten-lijst ervan vinden...heb jij die ergens gezien, toevallig?Nee, die had ik ook nog niet gevonden, maar inmiddels wel en ik geloof eigenlijk niet dat ik het ga bestellen.............
Tanna schreef: Nee, die had ik ook nog niet gevonden, maar inmiddels wel en ik geloof eigenlijk niet dat ik het ga bestellen.............er ontbreekt alleen nog maar vliegenpoep aan deze fantastische lijst. Het lijkt eerder een heksenbrouwseltje!!
Ingrediënten oa: Bruine rijst, vogelmeel, kippenvet, bietenpulp, aardappel, aardappel zetmeel, Verm-X Canine formule, bakkersgist, kippenlever, zalmolie, zeewier, groene thee extract, prebiotica FOS, prebiotica MOS, mineralen en vitaminen.
Annemarie Rijnveld schreef: er ontbreekt alleen nog maar vliegenpoep aan deze fantastische lijst. Het lijkt eerder een heksenbrouwseltje!!En dit dan : Verm-X Canine formule............heel vaag! ???