Hallo,
Ik ben nieuw hier, omdat ik me toch eens meer wil verdiepen in vers vlees, barf, etc..
Ik zat er al 'n tijdje over na te denken, omdat er wat dingen zijn die me over de streep moeten helpen om een (partime) barfer te 'worden'!
Scous, staffordshire bullterrier van 2,5 jaar, heeft regelmatig last van 'n stinkende adem, ook laat hij van tijd tot tijd flinke winden.
We zijn een paar maanden geleden met hem naar de dierenarts geweest en tevens het adem-probleem voorgelegd. Zijn tanden zijn nagekeken en die zagen er piekfijn uit. Het kon aan zijn voeding liggen.... We hadden toen net een paar weken Royal Canin (croc +), wat we nog steeds gebruiken. Scous heeft toen van de DA tabletjes gekregen en die sloegen meteen heel goed aan. Nu begint zijn slechte adem weer langzaam terug te komen.
Ik weet niet of partime overstappen op vers voer hier een oplossing voor biedt, dus vraag ik 't aan jullie die hier ook ervaring mee hebben.
Ik weet nog helemaal nul-komma-nul van vers voer, maar wil me er toch wel in verdiepen! Zeker nadat ik wat voordelen heb gelezen!
Alvast bedankt voor jullie reactie!!!