@Jipo:
Ik vind canal digital te duur, daar had ik al naar gekeken, omdat ik die dan op het adres van mijn ouders of mijn zus zou kunnen laten registeren. Dat Dreambox kenden we nog niet, omdat we niet echt hebben gekeken wat de mogelijkheden zijn. Ik ga wel even kijken wat het precies inhoudt, want ik heb begrepen dat het een server is? Wij hebben al een server staan hier die aan de televisie is aangesloten, misschien heeft deze ook mogelijkheden
Wij hebben 2 LMB's (1 voor de woonkamer en 1 voor de slaapkamer), waarvan de ene nu helaas ergens onbereikbaar vast zit in de schacht van de schoorsteen omdat mijn Schatzi eergisteren dacht goedkoop te doen door een gat vanuit de slaapkamer in de schoorsteenschacht te boren, dan een stuk touw met iets zwaars naar beneden in de kelder te laten zakken (waar onze 2e LMB kabel hing), daar de kabel aan vast te make en dan in de slaapkamer omhoog te trekken. Ergens op de helft omhoog bleef de boel dus steken en nu hangt dus het kabel ergens in de schoorsteenschacht vast
Ik wist hier niet vanaf, anders had ik hem een extra kabel laten kopen, hadden we deze ellende niet gehad
Nu moeten we dus wachten tot de buurman die het "penthouse" van ons huis bewoont weer thuis is, dan vragen of we nog een keer op zijn dakterras kunnen (daar staat de schotel) en uitzoeken welk kabel we moeten hebben om omhoog te trekken en dan weer te laten zakken tot in de kelder...