Hoelang moet dat ingevroren worden voordat je dat aan je honden en katten kan geven?
Ik neem aan dat het een poosje ingevroren moet zijn omdat het wild is!
Wie het weet mag het zeggen...zingen mag ook

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Kan wel zonde zijn van die beestjes maar Tinus en Tara vinden hertenvlees echt waanzinnig lekkerHeb je ervaring met barfen in Tsjechie? Daar gaan wij dit jaar ook met vakantie met de honden, en ik vroeg me af of het barfen daar ook makkelijk is...
In Tsjechie zit een hertenslachterij,net 1 euro per kg,dit is voor menselijke consumptie dus geen afval.
Wat zullen ze smullen straks![]()
k9 schreef: Heb je ervaring met barfen in Tsjechie? Daar gaan wij dit jaar ook met vakantie met de honden, en ik vroeg me af of het barfen daar ook makkelijk is...Voor de mensen daar is het gewoon te duur heb ik van onze Tsjechische vriendin vernomen
Gr,
k9
tieneke schreef: Voor de mensen daar is het gewoon te duur heb ik van onze Tsjechische vriendin vernomenGeen probleem dus....
Zij is voor mij aan het zoeken naar slachterijen etc.
Maar ja wat is duur....vergeleken bij brok.
Ik weet wel dat je bij de grote supermarkten zat vlees,wild en vis kunt kopen,zelfs de eendennekken liggen gewoon naast het andere vlees![]()
Waar ga je trouwens heen in Tsjechie?
Toch niet toevallig in onze buurt![]()
tieneke schreef: Kan wel zonde zijn van die beestjes maar Tinus en Tara vinden hertenvlees echt waanzinnig lekkerIkke kom met me hondjes bij jou wonen...
In Tsjechie zit een hertenslachterij,net 1 euro per kg,dit is voor menselijke consumptie dus geen afval.
Wat zullen ze smullen straks![]()
k9 schreef: Geen probleem dus....Bij Svratouch in de buurt,Moravie.
Waar wij gaan, ik ben nu de naam kwijt, maar het is 80 km aan het noorden van Praag....
jij dan?![]()
Nelly schreef: Ikke kom met me hondjes bij jou wonen...Is goed hoor![]()
![]()