Joep zou in Oktober /november normaliter weer opgeroepen worden voor zijn grote Cocktail prik.
Maar we willen vanaf nu gaan Titeren dus is mijn vraag...is dat dan ook de bedoeling in Oktober /november of moet dat eerder?.
Moderator: Lizzy
lauraV schreef: hoe oud is Joep en wat heeft ie allemaal gehad aan entingen?Ehm...zou ik even zijn boekje moeten opspeuren.
lauraV schreef: als het mijn hond was zou ik alleen maar titeren , hij heeft voorlopig de eerste jaren genoeg gehadIk zei al in me eerste bericht ik wil vanaf nu alleen nog gaan Titeren...maar als hij normaliter in Oktober/November zijn Cocktail prik zou moeten hebben wanneer zou ik dan moeten Titeren is dat voor Oktober/November..of is eind van dit jaar vroeg genoeg?
ga je dit jaar nog naar t buitenland op vakantie met joep ?
Martine-Tom schreef: Titeren doe je op het moment dat je zou moeten vaccineren, maar titeren heeft alleen zin als je daarna ook ent bij een lage, dus als je niet meer wil enten..heeft titeren ook geen nutmee eens om niet te enten , maar omdat nog nooit getiterd is zou ik wel willen weten hoe hoog de titer is ....
Ik ent niet, en titer niet, alleen rabies voor de hond in geval van grensoverschreiding verder niks.
Thea schreef: Ik denk niet dat Joep eigenlijk in oktober geent zou hoeven te wordenDaar zeg je wat!!!! ...net even mailtje gestuurd naar me Da wat Joep precies aan entingen gehad heeft in zijn leven,zo kan ik met Brenda Ooms precies overleggen wanneer zij denkt dat ik moet Titeren.
Entingen zijn meestal 3 jaar geldig. Behalve Lepto (weil)
Dus als Joep vorig jaar volledig is geent hoeft ie eigenlijk pas over 2 jaar weer geent (getitterd) te worden
JoepenLola schreef: Daar zeg je wat!!!! ...net even mailtje gestuurd naar me Da wat Joep precies aan entingen gehad heeft in zijn leven,zo kan ik met Brenda Ooms precies overleggen wanneer zij denkt dat ik moet Titeren.Staat gewoon in je boekje