Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2649513
Omdat ik niet of heel moeilijk uit kom met mijn maandbedrag, zoek ik extra inkomsten.
Op internet is er veel thuiswerk te vinden, maar regelmatig op sites waar je je eerst moet aanmelden en een hoop reclame krijgt.

Is er iemand die een goede betrouwbare site weet?
Laatst gewijzigd door Kemi op do 11 apr 2013, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#2649567
Kemi schreef: Omdat ik niet of heel moeilijk uit kom met mijn maandbedrag, zoek ik extra inkomsten.
Op internet is er veel thuiswerk te vinden, maar regelmatig op sites waar je je eerst moet aanmelden en een hoop reclame krijgt.

Is er iemand die een goede betrouwbare site weet?
wees in elke geval terughoudend bij sites waar je eerst moet betalen  om überhaupt info te krijgen. Meestal  ben je je geld dan kwijt en komt er niks zinnigs voor terug.

Ander nadeel aan  thuiswerken is dat het zwaar onderbetaald wordt.

Wil je persee thuisblijven  terwijl je wat  verdient?

anders misschien post rondbrengen, een krantewijk nemen,  tegen vergoeding de strijkwas willen doen voor derden, ik denk  maar even mee.  ;)
#2649645
Als je je moet registreren op een website, zou ik daar in elk geval een apart emailadres (Outlook, Gmail, AOL) voor gebruiken. Als je dan vervolgens platgespamd wordt, gooi je dat emailadres weet weg en hoppa... probleem opgelost.
#2649649
Mijn schoonmoeder heeft thuiswerk gedaan.
Zij deed hoofdzakelijk kaarten maken (steentjes plakken, schuimpjes plakken etc en dan moest het nog in de folie) Dit was behoorlijk wat werk en je moest ook zeker niet gaan tellen wat je per uur kreeg, want dan kwam je op nog geen 2euro per uur oid.
Ik heb haar vaak geholpen en dan niet even maar echt uuuuuren, want soms was het gewoon niet te doen. Dit werk werd écht zwaar onderbetaald terwijl haar huis op de kop stond met snippertjes en gewoon rotzooi van alles wat er vanaf kwam. Buiten de dozen die in de kamer stonden.

Later heeft ze voor een andere organisatie thuiswerk gedaan en dat werd beter betaald. Bleek achteraf dat de mensen van de eerste organisatie veel geld in hun eigen zak staken ipv aan de werknemers te betalen :-X >:(

Dus let op voor welke organisatie je thuiswerk gaat doen.
#2649729
Hm...klinkt niet echt hoopvol. Als het inderdaad zo slecht betaald en daar tegen over heel veel werk staat...
Ik zal eens opzoeken hoe of wat om evt post te bezorgen.

Ik werk nu 21 u in de week in een winkel maar mijn baas kan me niet meer uren geven. Ik woon alleen met 2 kindertjes en wat diertjes. Ik kan wel eten (ben gelukkig 'zuinig' opgevoed) maar eens iets extra's zit er niet in en iedere maand kom ik net een beetje tekort. Om vlees voor Kemi te kopen moet ik andere dingen laten staan en nu heeft ze ook niet meer het uitgebalanceerde menu als ze een jaar geleden had toen ik nog samenwoonde en ik ruimer te besteden had.

Schoonmaakwerk heb ik een paar jaar terug gedaan en vond ik niet leuk om te doen, maar ik denk dat ik anders toch maar een briefje ophang bij de supermarkt...
#2649740
Een goede pakkende advertentie op MP. Hier in de regio heb je ook een soort van kantoor die mensen aan elkaar 'koppelt', dus degene die hulp nodig heeft en mensen die hun hulp aanbieden. Je krijgt daar 10euro per uur voor.

Ook kun je bij de thuiszorg solliciteren als alfahulp. Verdiend ook niet slecht.

En natuurlijk fanatiek gaan solliciteren, wie weet leverd het je wat op, al is het maar op oproepbasis.
Ik ben ook fanatiek aan het solliciteren, hiet schiet niet heel erg op, maar bij 3 uitzendbureau's sta ik nu op de lijst om op oproepbasis te werken.
Net zo goed kan ik door die 3 uitzendbureau's dadelijk gemiddeld 1 dag in de week extra werken en als de werkgever je eenmaal heeft gezien en jij hebt laten zien dat je goed werkt, kunnen/zullen ze je vaker vragen als ze iemand nodig hebben ;) en dus heb je meer werk en meer inkomen.

Die ene dag extra per week kan al heel wat opleveren (even een makkelijke som: 8x10euro = 80euro x 4 = 320euro per maand extra voor 1 dag in de week werken)

Positief blijven, ook al lijkt het soms erg moeilijk.
#2649765
**Jolanda** schreef: En natuurlijk fanatiek gaan solliciteren, wie weet levert het je wat op, al is het maar op oproepbasis.
Ik ben ook fanatiek aan het solliciteren, het schiet niet heel erg op, maar bij 3 uitzendbureau's sta ik nu op de lijst om op oproepbasis te werken.
Net zo goed kan ik door die 3 uitzendbureau's dadelijk gemiddeld 1 dag in de week extra werken en als de werkgever je eenmaal heeft gezien en jij hebt laten zien dat je goed werkt, kunnen/zullen ze je vaker vragen als ze iemand nodig hebben ;) en dus heb je meer werk en meer inkomen.
Positief blijven, ook al lijkt het soms erg moeilijk.
Punt is dat ik dinsdag tijdens schooluren werk, donderdag de hele dag en vrijdag van 13 tot 18 bij mijn baas. Op maandag en woensdag zou ik ook onder schooltijden moeten werken omdat ik de kinderen uit school moet halen.

Ik heb net aan m'n zus gevraagd of zij bij een kennisje van haar eens wil rondvragen, die meid zit in de Riviera maison-kringen, dus wie weet zoekt iemand daar een hulp. We houden de moed erin, komt vast goed!
#2649787
Toevallig heb ik vorige week nog wat dingen uitgezocht over thuiswerk.
Mocht je een site vinden waarvan je denkt dat het misschien iets is, tik hem dan ook even in op google. Vaak krijg je dan wel 'recensies'.
Ga niet betalen om thuiswerk te 'mogen' doen! Dat is vaak oplichterij! Er zijn ook fora over thuiswerk, daar lees je zoveel ellende dat ik mijn zoektocht heb beëindigd.

@ Jolanda: je hebt natuurlijk een mooi rekensommetje gemaakt, maar houdt er wel rekening mee dat die oproepbaan extra belast wordt! Netto kom je dan misschien niet zo leuk uit  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door