Hallo,
Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Sandra Vermeulen en heb een dwergpincher , Candy, leeftijd onbekend, en een kater, Channel, van bijna 6 jaar.
Candy is op 14 februari dit jaar bij mij gekomen, zij zou 1 jaar zijn, maar dat lijkt erg onwaarschijnlijk omdat zij waarschijnlijk al pups gehad heeft. Mijn Channel krijgt al enige tijd kvv, en met Candy ben ik sinds dit weekend over gegaan op het barf menu,
Ik was hier wat aan het rond lezen over natuurlijke worm bestrijding en zag nergens het oude boeren middel van in wei gekookte brandnetel. ( een handje vol jonge brandnetel toppen gekookt in wei) geleerd van een 93 jarige boer uit Geffen.
Zo ook voor de honden en katten die een vlooien allergie hebben een middeltje. Een handje vol paardenbloem bladeren gekookt in 0, 5 liter water, daarna 2 uur laten trekken. Daarna de huid er goed mee in masseren. ( gaan ze ook nog mooi van glimmen)
Ik weet niet of nog niet of het echt werkt, maar misschien waard om te proberen. Zal iig minder schadelijk zijn dan chemische middeltjes!!
Groet , Sandra