Moderator: Lizzy
eelke schreef: Hoe zit dat? Welke landen wel, welke landen niet, wat zijn de risico's?Ik geloof dat de Rabies titer niet als geldig wordt gezien Eelke en het toch ècht een geldige enting moet zijn.
Kaio schreef: Ik ontkom niet aan de rabies vaccinatie. Bagger maar in beslag worden genomen en in quarantaine geplaatst worden zal nog tig keer erger zijn.Ja, pcies...dan blijven we maar gewoon in nederland. Wat ik op zich niet een heeeeeeeeel groot probleem vind, behalve dan dat we heel dicht tegen de belgische grens aanwonen, en het dan met wandelen oppassen geblazen is dat we de grens niet over gaan.
Kaio schreef: In Belgie schijnt het alleen verplicht te zijn onder de maas en eh samber.Volgens mij geldt dat alleen voor belgische honden. Joep en Gijs hoeven in nederland niet ingeent te zijn, terwijl Maci, Fozzy en Kaio dat dan weer wel moeten zijn, als ze naar nederland willen. Maci, fozzy en Kaio moeten (zoals ik het lees) in belgie niet ingeent zijn, behalve onder de maas en samber. Als ze op bezoek willen komen hier in nederland, moeten ze weer wel ingeent zijn.
http://www.ivdb.be/nl/home/favv/2012/03 ... id-rabies/
Ik weet niet hoe het geldt voor buitenlandse honden, daar het voor honden uit het buitenland verplicht is om rabiesgeent te zijn in Nederland.