Nou eergisteravond had Balou als avondeten een konijnenkop. (Yep grote kop, is voor kleine Balou een hele maaltijd

groetjes Helen
Moderator: Lizzy
roger schreef: Helen, knip volgende keer gewoon de tanden eraf. Dat gaat vanzelf met een klein tangetje of zoiets.Brrrrrrrr....krijg al rillingen bij het idee...villen gaat nog, maar tanden trekken
Gr.
Roger.
roger schreef: Helen, knip volgende keer gewoon de tanden eraf. Dat gaat vanzelf met een klein tangetje of zoiets.Ja, had ik me ook al bedacht. Ik denk dat die restjes bot met die tanden mee naar boven zijn gekomen. Haha, ik had wel pret trouwens, het leek net of ze gericht kon kotsen, mmm effe zoeken in mijn maag wat niet bevalt
Tanden zijn inderdaad meestal onverteerbaar, hier hebben ze er nog geen last van gehad , maar het zou kunnen.
Gr.
Roger.
roger schreef: <<Jeetje mina wat hebben k'nijnen hardnekkige tanden. Die krengen zitten goed vast zeg. Was wat geweld voor nodig om die te verwijderen....<<
Helen, je moet ze niet uittrekken, alleen heel kort bij de wortel afknippen met een scherp tangetje.
groetjes
Roger
sylvia schreef: Kijk van topics zoals deze krijgje van die mensen die hier nieuw komen,dit lezen en dan gillend weggaan en heeeeeeeele rare ideeen over ons hebbenGeef ze eens ongelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tieneke schreef:
Geef ze eens ongelijk![]()
???
![]()
roger schreef:
Kameraden 8) 8) 8),.....niks van aantrekken, wij hebben soms ook rare rare ideeen over diegene die denken dat ze aan een vleeseter brok moeten geven![]()
![]()
![]()
Ik kwam er vadaag nog een tegen in het bos die probeerde mij ervan te overtuigen dat de brokken die ze gaf (heb niet gevraagd welke) de beste waren die er waren. Haar hond Teef) was kort geleden gesteriliseerd omdat ze toch geen puppen wilde
Kameraden 8) 8) 8),.....niks van aantrekken, wij hebben soms ook rare rare ideeen over diegene die denken dat ze aan een vleeseter brok moeten geven![]()
![]()
![]()