Hoi allemaal,
Ik BARF nu zo'n kleine 2 jaar en het bevalt prima. Een tijdje geleden is een van mijn honden erg ziek geworden en is ook bij de DA opgenomen geweest voor 4 dagen. Ze had koorts, braken en diarre. Er was niks vreemds te ontdekken en zij dachten dus een hele erge maag/darminfectie. Gelukkig is zij nu de weer de oude, maar was wel een beetje bang om haar weer botten te geven. Nu enkele weken gelden is een van mijn andere honden plotseling heel erg ziek geworden. Het begon met wat overgeven en zij heeft een week lang niet gegeten. Aan het eind van de rit (op zondag) begon zij in plots heel veel te overgeven. Ik ben maandag meteen richting DA gegaan en ik was ook niet te voreg want toen ik aankwam was zij in shock. Ook zij heeft aan het infuus gelegen en ook bij haar konden ze niks ontdekken. Ook haar diagnose luidde een zeer ernstige maag/darminfectie , waarschijnlijk had zij volgens de DA iets verkeerd gegeten.........Ik ben nu een beetje onzeker geworden over botten en vraag mij af of het mogelijk is dat dit aan de botten eventueel lag!