Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: uh hij heeft t toch niet opgegetenNee, hij keurde het geen blik waardig.....
maar misschien vond ie t niet te vreten
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... . Iemand enig idee....?
Ordell schreef: Nee, hij keurde het geen blik waardig.....jeetje nou dan vind ie het echt niet te vreten
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... . Iemand enig idee....?ik lig hier in een deuk
Ordell schreef: Op straat piest ie ook over een dooie vis of vogel heen, ik zal eens kijken of het op een andere manier ook gaat...o zei dat dan eerder
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... . Iemand enig idee....?was t wel allemaal in zn bak??