Het word weer warm en mijn hond begint al weer te krabben (is ook aan het verharen dus dat zal het wel zijn, maar ik moet er nu ineens aan denken)
Verhogen jullie de dosis knoflook ? Kopen jullie een vlooienband ?
Ben erg benieuwd
Moderator: Lizzy
Jolly schreef: ik spray met een zelfgemaakt menseltje van tea tree spary met de olieën: lavendel, eucalyptus, citrus, rozemarijn, ceder en geranium, tegen vlooien en tekenHoe liggen de verhoudingen van dit mengsel en waar koop je dit Jol?Kun je er iets meer over vertellen?
Vorige jaar maar 2 teken van Chasey af gehaald en geen vlooien gehad.
Ondanks al de logeetjes.
Truus schreef: Bedankt Dory . Misschien iets voor de bieb?Ik dacht ook dat er iets in stond Truus,maar kon niks vinden...
eefje schreef: die spray die beschreven word....trekt die in?en werkt het dan een langere tijd of is het zo dat je een paar keer per week moet sprayen?Nee het trekt niet in de huid...
groetjes eefje
eefje schreef: ja sorry mijn engels is niet wat het geweest isDit is dus geen gif,het maakt geen vlooien dood of zo.
en is er dan iets zonder gif wat wel intrekt?
of bestaat dat niet?
momenteel zijn er bij ons geen vlooien te vinden maar ik weet niet wat er gebeurt als ze er wel zijn.....hij jeukt al een tijd verschrikkelijk dus misschien is hij een beetje allergies ofzo en ooit eens gebeten,ik wil dus eigenlijk een beetje voorkomen dat hij weer gebeten word.
groetjes eefje