Moderator: Lizzy
pippie schreef: Waarom niet te vaak, eigenlijk vond ik het er wel gaaf uitzien en wat is niet te vaak, mogen ze het 1x per week ?Nou, als je het te vaak gaat geven dan kom je met je afwisseling in de knoei. En zoveel voedingswaarde zit er nou ook weer niet in strotten, dus ik zou het niet vaker als 1 keer per week geven.
Lizzy schreef: Nou, als je het te vaak gaat geven dan kom je met je afwisseling in de knoei. En zoveel voedingswaarde zit er nou ook weer niet in strotten, dus ik zou het niet vaker als 1 keer per week geven.Dan voegt het perfekt in, meer was ik ook inderdaad niet van plan
pippie schreef: Dan voegt het perfekt in, meer was ik ook inderdaad niet van planOK, nou, dan denk ik dat het inderdaad perfect is. Ze hebben er een hele kluif aan, da's wel lekker!
Lizzy schreef: OK, nou, dan denk ik dat het inderdaad perfect is. Ze hebben er een hele kluif aan, da's wel lekker!Zo te zien inderdaad, ze genieten er echt van
pippie schreef: Zo te zien inderdaad, ze genieten er echt vanIs dat een runderstrot? Ik dacht dat die lang en dun waren ???
Nelly schreef: Heb onlangs kalfsstrotten besteld bij Ine. BTW Ine, heb je ze al binnen?Ja
Nelly schreef: Heb onlangs kalfsstrotten besteld bij Ine. BTW Ine, heb je ze al binnen?Ohwww, kijken dat ik binnenkort nog ff aankom 8) Ook nog ff puppyknuffelen enzo...Kan nu op 't moment nog ff niks vastzetten, maar je hoort gauw van me