Niet dat ik hem direct een half brood ga geven hoor

Blijkbaar zijn er ook mensen die brood & koffie geven aan hun hond om hun vacht te doen glanzen ???

Tja, ik heb een grote fantasie

Moderator: Lizzy
Anneke V schreef: Nee, ik geef mijn hond ook geen koffie!!!!! Hij zou me nogal bedanken!!!!Tja, er zijn ook mensen die hun hondje chocolaatjes voeren. Er zijn ook mensen die denken dat brokjes heel gezond zijn. En er zijn ook mensen die denken dat een hond kan leven op vegetarische brokken. En zo zijn er dus ook mensen die hun hond koffie met brood geven....
Maar ik vind het gewoon zo grappig dat er mensen zijn die van dit feit overtuigd zijn....
Dus af & toe een stukje brood mag... Oké, soms zit ie zo zielig te kijken als wij een boterham eten...![]()
Lizzy schreef: Tja, er zijn ook mensen die hun hondje chocolaatjes voeren. Er zijn ook mensen die denken dat brokjes heel gezond zijn. En er zijn ook mensen die denken dat een hond kan leven op vegetarische brokken. En zo zijn er dus ook mensen die hun hond koffie met brood geven....Ja, dat is ook waar!!!!!
Af en toe een stukje brood moet kunnen hoor. Spaarzaam. Maar het liefst OUD brood! Vers brood wordt echt een meelbal in hun maag.
MarijeJoanne schreef: AnnekeV, dat ie zo zielig zit te kijken als jij brood aan het eten bent (uh, zielig kijken? de mens maakt het er zielig van, de hond doet het niet hoorVan mij krijgt hij normaalgezien ook niets, maar als hij zo zit te kijken hoe ik een stukje kaas ofzo aan de kant voor als ik begin af te ruimen & dan krijgt hij dit..) moet jij je niks van aantrekken.
Anders wek je het bedelen in de hand.
Als mijn honden vragen, krijgen ze niks.
Supermax schreef: En het bijkomstige voordeel is dat wij niet met het oude brood blijven zittenGa je toch gewoon eendjes voeren.
Bsu schreef: Hoii Hoii
Ik geef zilli ook wel vaaak gewone droge brood..
Broodd kan echt geen kwaad
In turkije hebben we ook honden ., die alleeeeeen maar brood en botjes enz te eten krijgen.. en tja we hebbe geen klachten!
Groetjess Birsu.