Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door -Annemarie-
Gisteren is de ontlasting van Moyra (monstertjes van drie dagen) onderzocht door onze eigen Da. Geen wormen! :)

Wel vond ze een kleine hoeveelheid brillendoosjesgist. Eh, wat? ???
"Eet ze vaak konijnenkeutels?" Tsja, dat is een snoepje wat ze moeilijk kan laten liggen. :-[
Ze heeft geen diarree, sterker nog, de ontlasting is keurig. We doen dan ook geen kuurtje maar ze moet van mij vanaf nu wel minderen in het snacken. ;)

Heeft er iemand anders toevallig ook ervaring met brillendoosjesgist (en geen diarree)? Moyra eet al jaaaaaren keutels, en het komt nu pas naar boven in het onderzoek.
Kan ook zijn dat Het Woud daar niet naar kijkt. :-\
Bij de laatste keer onderzoek dáár had ze een lichte coccidiose besmetting, maar die is nu blijkbaar over.

Apart toch, dat ze van alles bij zich kunnen dragen zonder er last van te hebben. Gelukkig maar. :)
Door Lizzy
Ik heb geen idee of het Woud daar op zoekt. Je zou Wicher Holland kunnen vragen, de DA van het Woud. Ik ben daar op zich wel benieuwd naar!

Ik wist het niet, dat ze deze gist op konden lopen van konijnenkeutels. Hier doen ze niet anders, poep snacken. Van konijnen, hazen, paarden, honden, mensen ::)
Door Bien
als ik het me goed herinner heb ik dat ooit eens gevraagd aan Wicher Holland van Het Woud en als er een zorgwekkende hoeveelheid van "iets" aanwezig is melden ze dat geloof ik, zoiets was het antwoord. Dus idd even navragen.
Door -Annemarie-
Het bevalt me eigenlijk wel goed, de ontlasting laten onderzoeken bij mijn eigen Da. Ik denk niet dat ik nog iets opstuur naar Het Woud, maar mocht het wel zo zijn dan zal ik zeker vragen of ze ook op brillendoosjesgist testen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door