Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Mandarijn schreef: di 29 dec 2020, 16:45 Kleine klaag.....net een teek gevonden op Bas......
Nu nog??? :o :-X ik heb al maanden geen teek meer gezien.
Door Mandarijn
pike schreef: di 29 dec 2020, 22:12 Nu nog??? :o :-X ik heb al maanden geen teek meer gezien.
Jaaa moest hem eruit halen. Wordt tijd dat het 2 wkn flink gaat vriezen. Is "goed" voor ongedierte
Door spreeuwtje
Oh leuk! Het klaagtopic bestaat nog (oh nee dat is geen klaag)
Eum.. even klagen dat het bedtijd is maar ik tegen slapen op zie omdat ik tegenwoordig heel slecht slaap.
Iemand een emmer met deksel voor mijn hoofd? Daar zou ik m graag in willen doen een weekje of 2... of 3.... of of

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Hylos
pike schreef: di 29 dec 2020, 22:12 Nu nog??? :o :-X ik heb al maanden geen teek meer gezien.
Hier waren ze eind vorige maand ook nog.
En we hadden begin deze maand nog een wespennest in de tuin. Xavi is nog door zo'n ellendeling gestoken ook.
En vorige week een muggeninvasie in huis (alweer ::) ). Lek gestoken in de nacht... in december!!!
Maar het was dan ook 12 graden..

Het moet gewoon vriezen in de winter >:(
Door src_esther
Hylos schreef: di 29 dec 2020, 22:56 Hier waren ze eind vorige maand ook nog.
En we hadden begin deze maand nog een wespennest in de tuin. Xavi is nog door zo'n ellendeling gestoken ook.
En vorige week een muggeninvasie in huis (alweer ::) ). Lek gestoken in de nacht... in december!!!

Ja, dan kunnen we daarover tenminste ook weer eens klagen! :biggrin2: :P ;)
Door pike
Hylos schreef: di 29 dec 2020, 22:56 Hier waren ze eind vorige maand ook nog.

Een muggeninvasie in deze tijd van het jaar is niet zo vreemd. Er bestaan namelijk ook zgn. Wintermuggen. Dat zijn andere soorten als die die in de zomer vliegen en ze zijn de hele winter actief. En met het relatief warme weer van de laatste tijd zijn ze nu bijzonder actief. En steken doen ze dus ook.
Een wespennest :-X vind ik wel bizar om deze tijd.
Door eelke
Parkeerboete gekregen. Blijkbaar is een plek waar ik al een jaar gratis parkeer betaald parkeren geworden, maar dat valt natuurlijk niet zo op, als je er niet op let omdat je er altijd gratis staat. Da's zo zonde van het geld he >:(
Door hannabelgje
eelke schreef:Parkeerboete gekregen. Blijkbaar is een plek waar ik al een jaar gratis parkeer betaald parkeren geworden, maar dat valt natuurlijk niet zo op, als je er niet op let omdat je er altijd gratis staat. Da's zo zonde van het geld he >:(
Ja das lekker ja Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
ooh wat zonde geld. En wat stom.
Weet je zeker dat het betaalt parkeren is geworden of is er een scanauto langs gereden en is ie onterecht?
Door eelke
Op de parkeerplattegrond valt die straat nu ook binnen de zone. Dus ja, het zal wel kloppen. Maar het was donker, en ik let er niet op. Eigenlijk nooit hoor, als ik zeker denk te weten dat je ergens gratis parkeert omdat je dat eerder hebt opgezocht. Dus wat dat betreft pech. Al zou het toch wel redelijk zijn als een gemeente de eerste tijd/keer een waarschuwing uitdeelt... maar ja, misschien hebben ze dat ook wel gedaan en is die weer onder mijn ruitenwissers vandaan gehaald.

En het stomme is ook wel dat het vanaf die plek nog een eindje lopen is naar waar ik moet zijn, maar dat ik juist daar parkeer omdat het gratis is ::)
Door doranto
eelke schreef: do 21 jan 2021, 12:25 Op de parkeerplattegrond valt die straat nu ook binnen de zone. Dus ja, het zal wel kloppen. Maar het was donker, en ik let er niet op. Eigenlijk nooit hoor, als ik zeker denk te weten dat je ergens gratis parkeert omdat je dat eerder hebt opgezocht. Dus wat dat betreft pech. Al zou het toch wel redelijk zijn als een gemeente de eerste tijd/keer een waarschuwing uitdeelt... maar ja, misschien hebben ze dat ook wel gedaan en is die weer onder mijn ruitenwissers vandaan gehaald.

En het stomme is ook wel dat het vanaf die plek nog een eindje lopen is naar waar ik moet zijn, maar dat ik juist daar parkeer omdat het gratis is ::)
Daar zou ik ook ontzettend van balen ja. :-X
Door Charlie Angel
Hylos schreef: Hier waren ze eind vorige maand ook nog.

Helemaal eens, het moet gewoon flink gaan vriezen en dan niet 1 nachtje.
Wespen is helemaal bizar zeg! Muggen zijn er hier ook nog, ik wordt ook nog steeds gestoken. En steeds weer flinke plekken want mijn immuunsysteem is over de zeik.
Hoop op minimaal 2 weken -15 en overdag -5 ofzo met een lekker zonnetje. Afbeelding

Dat is balen Eelke een lullig ook, is altijd zo zonde geld.
Door eelke
Doranto schreef: do 21 jan 2021, 12:51 Daar zou ik ook ontzettend van balen ja. :-X
Ja da's dubbelop natuurlijk, want ik had nu beter dichtbij betaald kunnen parkeren, dat was goedkoper geweest, en in het vervolg ben ik dus mn gratis plekkie kwijt.

Nou ja. Betalen en vergeten, denk ik zo maar. Hoewel niet helemaal vergeten, want kan kan ik blijven betalen :D
Door - pien -
eelke schreef: do 21 jan 2021, 16:07 Ja da's dubbelop natuurlijk, want ik had nu beter dichtbij betaald kunnen parkeren, dat was goedkoper geweest, en in het vervolg ben ik dus mn gratis plekkie kwijt.

Nou ja. Betalen en vergeten, denk ik zo maar. Hoewel niet helemaal vergeten, want kan kan ik blijven betalen :D
Stom is dat en zonde van het geld. Om de reden die jij zegt. Betalen en vergeten dan maar.

Joep was vanmorgen echt niet lekker. In elkaar gedoken bleef hij zitten, rillen over z'n hele lijfje. Gisteravond was er nog helemaal niks aan de hand.
Ik heb 'm na een paar uur op z'n kussentje maar opgepakt en op het gras gezet, toen kon hij weer kwispelen en plassen en was hij weer levendig.
Gelukkig heeft hij vanmiddag weer gegeten en ook wandelen vond hij weer leuk! Het is toch een heertje op leeftijd...

Er was een stukje vulling uit m'n kies en gisteravond dacht ik 'hier klopt iets niet' en ineens haalde ik zo een stuk kies eruit.
Het doet geen zeer gelukkig. Ik zal 's bellen of ik terecht kan. Had 't liever nog even uitgesteld maar denk niet dat dat verstandig is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door