Mandarijn schreef: ↑di 29 dec 2020, 16:45 Kleine klaag.....net een teek gevonden op Bas......Nu nog???

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑di 29 dec 2020, 17:43 Dat zijn geen grapjes zo in december.Nou was ook erg verbaasd![]()
pike schreef: ↑di 29 dec 2020, 22:12 Nu nog???Hier waren ze eind vorige maand ook nog.![]()
ik heb al maanden geen teek meer gezien.
Hylos schreef: ↑di 29 dec 2020, 22:56 Hier waren ze eind vorige maand ook nog.Ja, dan kunnen we daarover tenminste ook weer eens klagen!
En we hadden begin deze maand nog een wespennest in de tuin. Xavi is nog door zo'n ellendeling gestoken ook.
En vorige week een muggeninvasie in huis (alweer). Lek gestoken in de nacht... in december!!!
Maar het was dan ook 12 graden..
Het moet gewoon vriezen in de winter![]()
Hylos schreef: ↑di 29 dec 2020, 22:56 Hier waren ze eind vorige maand ook nog.Een muggeninvasie in deze tijd van het jaar is niet zo vreemd. Er bestaan namelijk ook zgn. Wintermuggen. Dat zijn andere soorten als die die in de zomer vliegen en ze zijn de hele winter actief. En met het relatief warme weer van de laatste tijd zijn ze nu bijzonder actief. En steken doen ze dus ook.
En we hadden begin deze maand nog een wespennest in de tuin. Xavi is nog door zo'n ellendeling gestoken ook.
En vorige week een muggeninvasie in huis (alweer). Lek gestoken in de nacht... in december!!!
Het moet gewoon vriezen in de winter![]()
eelke schreef:Parkeerboete gekregen. Blijkbaar is een plek waar ik al een jaar gratis parkeer betaald parkeren geworden, maar dat valt natuurlijk niet zo op, als je er niet op let omdat je er altijd gratis staat. Da's zo zonde van het geld heJa das lekker ja
eelke schreef: ↑do 21 jan 2021, 12:25 Op de parkeerplattegrond valt die straat nu ook binnen de zone. Dus ja, het zal wel kloppen. Maar het was donker, en ik let er niet op. Eigenlijk nooit hoor, als ik zeker denk te weten dat je ergens gratis parkeert omdat je dat eerder hebt opgezocht. Dus wat dat betreft pech. Al zou het toch wel redelijk zijn als een gemeente de eerste tijd/keer een waarschuwing uitdeelt... maar ja, misschien hebben ze dat ook wel gedaan en is die weer onder mijn ruitenwissers vandaan gehaald.Daar zou ik ook ontzettend van balen ja.
En het stomme is ook wel dat het vanaf die plek nog een eindje lopen is naar waar ik moet zijn, maar dat ik juist daar parkeer omdat het gratis is![]()
Hylos schreef: Hier waren ze eind vorige maand ook nog.Helemaal eens, het moet gewoon flink gaan vriezen en dan niet 1 nachtje.
Het moet gewoon vriezen in de winter
Doranto schreef: ↑do 21 jan 2021, 12:51 Daar zou ik ook ontzettend van balen ja.Ja da's dubbelop natuurlijk, want ik had nu beter dichtbij betaald kunnen parkeren, dat was goedkoper geweest, en in het vervolg ben ik dus mn gratis plekkie kwijt.![]()
eelke schreef: ↑do 21 jan 2021, 16:07 Ja da's dubbelop natuurlijk, want ik had nu beter dichtbij betaald kunnen parkeren, dat was goedkoper geweest, en in het vervolg ben ik dus mn gratis plekkie kwijt.Stom is dat en zonde van het geld. Om de reden die jij zegt. Betalen en vergeten dan maar.
Nou ja. Betalen en vergeten, denk ik zo maar. Hoewel niet helemaal vergeten, want kan kan ik blijven betalen![]()