Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
Vanmorgen weer begonnen met cursus Club GGB.
Groep met 3 reuen: 2 herders en Scott.
En Scott deed het super :)
aandacht voor mij, negeerde de andere honden, 1 van de andere baasjes kent Scott al sinds puppycursus en was totaal verrast hoe relaxed hij was
loop de hele dag al blij rond, zo trots ben ik..
Door Lil
Zo heerlijk gewandeld! Heel rustig, 2 enorme herten/reeën gezien, hondjes lekker gerend (en er zaten oren op!). En heeeeeel veel vitamine D op de vroege ochtend. Zelfs als we dadelijk weer net zo'n vies weer krijgen als gistermiddag: dit neemt ons niemand meer af.
Door -Annemarie-
Lil schreef:Zo heerlijk gewandeld! Heel rustig, 2 enorme herten/reeën gezien, hondjes lekker gerend (en er zaten oren op!). En heeeeeel veel vitamine D op de vroege ochtend. Zelfs als we dadelijk weer net zo'n vies weer krijgen als gistermiddag: dit neemt ons niemand meer af.
Dank voor de waarschuwing! Ik wilde straks de was buiten hangen, en keek toch maar even op buienradar. Dat wordt 'em niet. :D

Het zonnetje was heerlijk, maar het is hier wel koud. Ruim voor negen uur lekker gefietst met Moyra, ze had er zin in en heeft flinke stukken voor de fiets uit gerend. Het was hier ook rustig, toen ik het dorp weer in kwam begon er wat leven in te komen. Geluksmomentje van de dag: de eerste boerenzwaluw gezien. :)
Door Lil
-Annemarie- schreef:Dank voor de waarschuwing! Ik wilde straks de was buiten hangen, en keek toch maar even op buienradar. Dat wordt 'em niet. :D

Het zonnetje was heerlijk, maar het is hier wel koud. Ruim voor negen uur lekker gefietst met Moyra, ze had er zin in en heeft flinke stukken voor de fiets uit gerend. Het was hier ook rustig, toen ik het dorp weer in kwam begon er wat leven in te komen. Geluksmomentje van de dag: de eerste boerenzwaluw gezien. :)
Graag gedaan! Ja, geen was buiten doen! De voorspelling is niet echt hoopvol.

Wow een boerenzwaluw is mooi.
Door Lil
Jaaaaa twee geweldige tekkels! :-*

Yeah! Heel veel verbetering, dus kleine spalk is voor nu voldoende om mijn pink te laten genezen. Daarmee kan ik veel meer doen dan eerst gedacht werd toen men van mega spalk uitging. En de lymfedrainage en oefeningen vallen best mee. O ja en het is geen rsi :D :D :D

Domme vette pech ofwel een ongelukje geweest waar niet adequaat op gereageerd is. Dat heet jawel het klopte wel wat men probeerde, het hielp niet omdat rust niet wilde lukken.
Door Lil
Ok Jones had ook een mega geluksmoment zojuist. Hij was mij aan het bestuderen en toen viel het kwartje: vrouwtje heeft vrij: YEAH!!! Boem, plof lebber de lebber, snurk snurk. Zo vrouwtje gaat voorlopig nergens heen, die houd ik vakkundig op haar plaats.Afbeelding
Door eelke
Zoooooo, thuis! We zijn een weekend weg geweest met mijn zusje, zwager, babyneefje, moeder en onze 4 honden. En in 1 huisje was dat best druk maar wel super gezellig! Super fijn dat er een grote omheinde tuin bij zat, waar de honden lekker los konden. Iedere dag even lekker naar het strand, top!
Wel erg jammer dat Joep nogal in de kreukels terug gekomen is, die kon net bijna de bank al niet meer op, die heeft wel een beetje te zot gedaan.

Ik heb nu de houtkachel aangestoken, en lekker met een theetje op de bank. Straks nog even gezamenlijk het weekend afsluiten en samen eten, nu eerst een dutje :cool:
Door Lil
Angelique schreef:Joep komt wel weer bij. Zo'n gaaf weekend pakken ze 'm en jullie iig niet meer af :biggrin2:
+ 1

Hier regelmatig na een leuke midweek tijdelijk een in de kreukels hond gehad. Die gaan helemaal uit hun dak dan.
Door eelke
Zal vast wel goedkomen inderdaad, maar wel sneu, hij kan zelf de bank niet meer op nu :( staat ie een beetje appelig te kijken dus dan helpen we maar he. Vind het alleen wel spannend omdat zijn zus spondylose heeft en zo'n weekend dus echt niet doorkomt zonder pijnstillers. En zijn andere zus zit bottechnisch ook niet helemaal lekker in elkaar, en met de andere 2 zussen heb ik eigenlijk geen contact gehouden dus dat weet ik niet...

Kan ik hem nog wat geven? Traumeel?

Hij is helemaal uit t naadje gegaan inderdaad. Hij vind álles ook zo leuk! Het is echt een Joepie!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door