Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef:Zo heerlijk gewandeld! Heel rustig, 2 enorme herten/reeën gezien, hondjes lekker gerend (en er zaten oren op!). En heeeeeel veel vitamine D op de vroege ochtend. Zelfs als we dadelijk weer net zo'n vies weer krijgen als gistermiddag: dit neemt ons niemand meer af.Dank voor de waarschuwing! Ik wilde straks de was buiten hangen, en keek toch maar even op buienradar. Dat wordt 'em niet.
-Annemarie- schreef:Dank voor de waarschuwing! Ik wilde straks de was buiten hangen, en keek toch maar even op buienradar. Dat wordt 'em niet.Graag gedaan! Ja, geen was buiten doen! De voorspelling is niet echt hoopvol.![]()
Het zonnetje was heerlijk, maar het is hier wel koud. Ruim voor negen uur lekker gefietst met Moyra, ze had er zin in en heeft flinke stukken voor de fiets uit gerend. Het was hier ook rustig, toen ik het dorp weer in kwam begon er wat leven in te komen. Geluksmomentje van de dag: de eerste boerenzwaluw gezien.
Angelique schreef:Joep komt wel weer bij. Zo'n gaaf weekend pakken ze 'm en jullie iig niet meer af+ 1