Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vooral 's ochtends vind ik het ideaal, want dan hou ik nog niet zo van eten. En soep heb ik altijd al heel lekker gevonden. En verder, tja, als je van thuis zitten niks doen en kunnen naar weer werken (zelfs meer uren dan ik bedacht had, zit toch tussen de 24 en 32 en vaker richting de 32...) en daarnaast nog net puf over houden om leuke dingen te doen en  aan je praktijk te gaan werken, dan is de motivatie misschien ook wat makkelijker gevonden om te kijken wat er gebeurd als je nu toch weer eens even doorzet en weer een tijdje heel braaf aan de sapjes gaat, wie weet kan ik straks weer net zo veel als 20 jaar geleden ;) Helemaal als je merkt dat het door weer slechte dingen gaan eten het ook weer hard achteruit gaan met energie.

Dus mijn plan is nu om vaker een periode alleen sap te doen (want daardoor wordt het ook oh zo veel makkelijker om slechte dingen te laten staan er na) en als ik zin heb in eten ga ik proberen zo gezond mogelijk te eten. Voor nu is het ook even zoveel mogelijk reserves opbouwen voor de TTouch 6 daagse in november waarbij ik bij mijn oom en tante ga logeren en daarna weer reserves opbouwen voor sinterklaas, de verjaardag van mijn zus en kerst gok ik zo ;)
Zo, net een halve turbo charge smoothie op, rest lig in de koelkast. Ik verbaas me er altijd over hoe lekker ik die blijf vinden :)

Zo maar in de benen om boodschappen te doen en meer sapjes te maken, dan werken van 13 tot 19...

Oh en Hanna, pizza is soms gewoon heel lekker 8) en beterschap voor je nichtje :-*
Dat is wel heel fijn dan! Weet ik welk merk thermoskan ik moet bestellen of vragen voor kerst :D Hoe lang zat de soep er in??

Ik heb nu ook honger, ga zo mijn avocado maar opeten denk ik... boodschappen bij de K+K was grote tegenvaller, geen pastinaak, geen bio citroenen en de gember is ineens een stuk duurder geworden. Lidl was beter, ananas voor 1.18, weer 2 kg golden delicious appelzakken, wel bio citroenen en weer goedkope bevroren frambozen in huis. Oh en druiven, ik las zoveel goeds over druivensap, ik denk, dat moet ik gaan drinken :biggrin2:
Ik heb voor naar mijn werk een zelfbedacht sapje meegenomen, zeg maar een sherbert lemonade met nog druiven er bij, was erg lekker (en gezond, lol) en een tomatenbrocolli twister ook erg lekker, nu weet ik weer dat je er citroen bij moet doen, dat brengt het tomaten smaakje net wat meer naar boven :D

Wel brakke dag vandaag weer. Was ook belachelijk druk op mijn werk eerst en ik had mijn eerste pauze pas om 15.45 (om 13 uur begonnen). De tweede een uur later, die vergat ik natuurlijk spontaan, hahaha. Nou ja, nog iets langer dan een uur, dan mag ik weer naar huis :D
Hoe gaat het bij jullie dames?
Ik heb gisteren geleefd op 2x een raspberry ripple met extra druiven er bij, had één grote portie gemaakt en als ontbijt en 'lunch' (was half 4 geloof ik ;D) opgedronken en 's avonds nog een turbo charge smoothie. Had ook verder helemaal geen honger :)
Vanmorgen blood builder gemaakt, heb nog maar 1 glas op, ligt nog een fles in de koelkast, maar denk dat ik die misschien in de auto naar huis ga opdrinken... geen honger nog, ook net ongesteld geworden, dat verklaart meteen ook die drang naar cookie dough ijs van eergisteren, was wel erg lekker :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door