Dat is wel heel fijn dan! Weet ik welk merk thermoskan ik moet bestellen of vragen voor kerst

Hoe lang zat de soep er in??
Ik heb nu ook honger, ga zo mijn avocado maar opeten denk ik... boodschappen bij de K+K was grote tegenvaller, geen pastinaak, geen bio citroenen en de gember is ineens een stuk duurder geworden. Lidl was beter, ananas voor 1.18, weer 2 kg golden delicious appelzakken, wel bio citroenen en weer goedkope bevroren frambozen in huis. Oh en druiven, ik las zoveel goeds over druivensap, ik denk, dat moet ik gaan drinken
Ik heb voor naar mijn werk een zelfbedacht sapje meegenomen, zeg maar een sherbert lemonade met nog druiven er bij, was erg lekker (en gezond, lol) en een tomatenbrocolli twister ook erg lekker, nu weet ik weer dat je er citroen bij moet doen, dat brengt het tomaten smaakje net wat meer naar boven
Wel brakke dag vandaag weer. Was ook belachelijk druk op mijn werk eerst en ik had mijn eerste pauze pas om 15.45 (om 13 uur begonnen). De tweede een uur later, die vergat ik natuurlijk spontaan, hahaha. Nou ja, nog iets langer dan een uur, dan mag ik weer naar huis