Moderator: Lizzy
Evelyn schreef: Ik heb met de fysiotherapeut waarvan ik het adres van mijn da had gekregen een afspraak gemaakt. Ze komt donderdagavond langs. Ze zei dat het kon zijn dat hij knopen had in zijn spieren. Misschien heeft hij daarom wel zo'n last van zijn nek heeft (dacht ik). Ik heb namelijk ook gelezen dat veel honden met wobbler geen last van hun nek hebben maar wel last van uitvalsverschijnselen. Ik hoop in ieder geval dat die fysiotherapeut alvast de pijn wat kan verminderen. Na donderdag kijken we verder.Ik ben ook heel benieuwd joh. Wel fijn dat ze bij jullie langs komt!
Lizzy schreef: Ik ben ook heel benieuwd joh. Wel fijn dat ze bij jullie langs komt!Ze heeft zelf geen praktijk, vandaar dat ze langskomt. Maar dat vind ik zelf ook heel fijn, hoeven we wandor niet overal naar toe te slepen, vindt ie niet fijn. Nu is hij lekker in zijn eigen vertrouwde omgeving.
Evelyn schreef:En dat moet je nu net niet doen volgens mijn vriendin
Wanneer wandor neurologische uitval krijgt, kunnen we weer contact met haar opnemen, dan kan ze zijn achterpoten behandelen. We kunnen niet veel anders doen dan afwachten....
Hitam schreef: Ik zou ook niet wachten tot hij neurologische uitval krijgt, dan ben je al te laat. Nu kunnen de zenuwen nog vrijgemaakt worden. Als hij uitval krijgt zijn ze misschien al onherstelbaar beschadigd.Ja, ik zal eens verder zoeken. Misschien toch een afspraak maken met Dorit Aharon? Ik heb alleen al behoorlijk wat minder positieve dingen over haar gelezen. Ik ben bang dat als ik er iemand aan laten zitten, dat het dan erger wordt
Dus toch: acupunctuur, osteopaat,chiropractor of orthomanueel therapeut opzoeken.
Hitam schreef: Erik behandelt alleen nog maar paarden maar hij heeft mensen in de praktijk die honden doen. Ik vind die alleen iets minder goed dan Erik zelf, maar het is zeker een optie.Wat lijkt jou verstandiger, naar die praktijk gaan of naar dorit aharon?