maddoc schreef: De site vd Expocat ben ik wel eens tegengekomen, maar dat kun je alleen daar afhalen?Volgens mij bezorgen ze ook. En bij 10 zakken krijg je er 1 gratis. Als ze in de buurt bij je zijn voor een show, kun je ook vragen of ze het daar mee naar toe nemen. Ik vind het heel prettig spul, het is heel erg fijn, superklonten, zuinig in gebruik en de katten vinden het prettig aan hun pootjes.

Cat's Best Oko plus heb ik ook een paar keer geprobeerd, qua klontjes wil het wel als je gewend bent aan het (lichtere) grit, maar het is of je een houtzagerij in huis hebt qua lucht en een hele laag 'zaagsel' onderin de bak, waar ze in rondwoelen bij het graven, niet handig bij katten (of mensen) met luchtwegproblemen.Houtzagerij lucht? Heb ik niet gemerkt. Ik neem aan dat je met 'zaagsel' bedoelt het poederachtige spul dat naar de bodem zakt? Dat heb ik alleen als ik er een (eigenlijk te) grote laag in doe. Dat doe ik dus niet meer, zeker omdat ik katers heb die het nodig vinden om tegen de kap aan te piesen. Een klein laagje lijken ze ook prettiger te vinden.
Wat stuiven betreft, tsja ik vind het wel meevallen, maar ik heb dan ook geen astma en mijn dieren ook niet