Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
Ik ben bij de da geweest. Ikijok was wel vrolijk, zeker in het begin, maar taaide dus inderdaad weer snel af. Ging uitzichzelf liggen en de da mocht alles bij hem doen, zonder dat hij over enthousiast werd... Hoe langer we in de praktijk waren, hoe rustiger hij werd... Dat vond de da vreemd. Ik herkende zelf mijn eigen hond niet meer in dit gedrag en de da heeft niet het idee dat dit alles te maken heeft met het hele "kots-avontuur" van afgelopen dinsdag... Het duurt te lang en hij is inderdaad snel moe en erg mat... Da heeft dus bloed afgenomen voor uitgebreid bloedonderzoek. Da houdt met alles rekening, van "relatief ondschuldig" tot "behandelbaar" maar het KAN ook iets ernstigers zijn.... Da en mijn man en ik kregen weer zo'n de-ja-vu gevoel, zoals het toen ging met Lex.... We hebben de bloedmonsters meteen op de post gedaan en hopen snel de uitslag te ontvangen....
Duimen jullie voor ons? Ik ben er alles behalve gerust op... Maar jongens... Het zal ons toch niet nog een keer overkomen? Toch? Dit kan toch niet waar zijn????

Rachel.
Door Femke
Malamoods schreef: Ik ben bij de da geweest. Ikijok was wel vrolijk, zeker in het begin, maar taaide dus inderdaad weer snel af. Ging uitzichzelf liggen en de da mocht alles bij hem doen, zonder dat hij over enthousiast werd... Hoe langer we in de praktijk waren, hoe rustiger hij werd... Dat vond de da vreemd. Ik herkende zelf mijn eigen hond niet meer in dit gedrag en de da heeft niet het idee dat dit alles te maken heeft met het hele "kots-avontuur" van afgelopen dinsdag... Het duurt te lang en hij is inderdaad snel moe en erg mat... Da heeft dus bloed afgenomen voor uitgebreid bloedonderzoek. Da houdt met alles rekening, van "relatief ondschuldig" tot "behandelbaar" maar het KAN ook iets ernstigers zijn.... Da en mijn man en ik kregen weer zo'n de-ja-vu gevoel, zoals het toen ging met Lex.... We hebben de bloedmonsters meteen op de post gedaan en hopen snel de uitslag te ontvangen....
Duimen jullie voor ons? Ik ben er alles behalve gerust op... Maar jongens... Het zal ons toch niet nog een keer overkomen? Toch? Dit kan toch niet waar zijn????

Rachel.

Mijn duimen en kaarsjes zijn aan voor je Rachel....en ik hoop dat hij gewoon last van een lange nasleep heeft  :-* :-* :-* :-*
Door Dian
Hier draaien de duimen ook hoor Rachel :-* :-* Het is zo naar dat je nu weer moet wachten voordat je iets meer weet.
Door Malamoods
Het ligt in elk geval niet aan mijn overbezorgdheid. Ook de da vond het allemaal zorgwekkend. Ik hoop maar dat de uitgebreide bloedtest duidelijkheid op gaat leveren. Hij wordt echt effe flink door de molen gehaald!

Rachel.
Door Malamoods
Ikijok is nu lekker op zijn geschoren poot aan het likken... ::) Dat zal wel wat onaangenaam voelen denk ik.... Probeer wel wat afleiding te geven, hij zal zo wel weer in slaap vallen....

Rachel.
Door Malamoods
Is ook nog het cavje van mijn schoonouders ingeslapen hoor ik net.... :'( Ik heb volgens mij een paar weken geleden over hem verteld... Problemen met zijn hartje, hij is 11 geworden....
Wat een k*t dag...

Rachel.
Laatst gewijzigd door Malamoods op zo 02 dec 2007, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door RupsenStorm
Arme Ikijok ik hoop dat alles toch nog mee zal vallen. Sterkte allebei.
als het haar geschoren is en het gaat weer groeien jeukt het misschien een beetje??
wat een pechdag, gecondoleerd met het verlies van Caafje
Door Lizzy
Gatverdamme Rachel, soms zit het mee en soms zit het echt heel erg tegen :'(.

Maar op de een of andere manier denk ik toch dat de problemen met Ikijok wel te maken kunnen hebben met het kotsfeit van vorige week.... Het kan best zijn dat hij een lelijk virus heeft opgelopen en daar nog steeds last van heeft.

Ik duim in ieder geval voor je :-*.
Door Moos
Ik lees dat nu pas; wat een zorgen opeens!

Ik duim ook dat hij gewoon nog ziekjes is van een naar virusje wat volgende week weer over is!
Door Malamoods
Tja, virusje... :-\ Ik hoop het natuurlijk, maar hij heeft dinsdag gekotst en daarna niet meer... Geeft geen rare klachten meer aan in maag/darm streek. Da voelt niets geks in (of aan) de buik... Hij heeft echter wel slechte eetlust en is bijzonder mat.... Da heeft ook hartslag geluisterd, maar daar was ook iets mee (onregelmatig? dat zou ik nog even moeten navragen)... In elk geval, neem ik aan dat een virusje hem niet zoooo lam legt, zoals hij zich nu gedraagd... En ik mag aannemen dat een da niet zomaar zo'n uitgebreid onderzoek laat doen....

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door