Ik ben bij de da geweest. Ikijok was wel vrolijk, zeker in het begin, maar taaide dus inderdaad weer snel af. Ging uitzichzelf liggen en de da mocht alles bij hem doen, zonder dat hij over enthousiast werd... Hoe langer we in de praktijk waren, hoe rustiger hij werd... Dat vond de da vreemd. Ik herkende zelf mijn eigen hond niet meer in dit gedrag en de da heeft niet het idee dat dit alles te maken heeft met het hele "kots-avontuur" van afgelopen dinsdag... Het duurt te lang en hij is inderdaad snel moe en erg mat... Da heeft dus bloed afgenomen voor uitgebreid bloedonderzoek. Da houdt met alles rekening, van "relatief ondschuldig" tot "behandelbaar" maar het KAN ook iets ernstigers zijn.... Da en mijn man en ik kregen weer zo'n de-ja-vu gevoel, zoals het toen ging met Lex.... We hebben de bloedmonsters meteen op de post gedaan en hopen snel de uitslag te ontvangen....
Duimen jullie voor ons? Ik ben er alles behalve gerust op... Maar jongens... Het zal ons toch niet nog een keer overkomen? Toch? Dit kan toch niet waar zijn????
Rachel.