Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Kaio schreef: ma 08 jul 2024, 09:08 Pff flikkert er buiten iets naar beneden iets van hout.
Nee het was Lemmy niet deze keer die schrok er ook wakker van. Voorkant tuinhuis, en nu zie ik dus dat het hele dak doorgerot is. Is er een met "plat" dak. Dus waarschijnlijk een half jaar onder water gestaan.
Pfff en ff geen tijd voor om te maken komende 2 maanden :-X
Oei, dat is rot. En droog blijft het waarschijnlijk niet de komende maanden
Door frodo quin
Het was hier droog en heel zwoel. Tot net... Breekt er toch geen onweer met dikke hagelbollen uit. :cool: Nu combinatie met bakken water die naar beneden komen. Wou een half uur geleden gaan wandelen. Nu gelukkig moest ik nog een paar dingen regelen en liep dat uit. Zo een hoop hagel formaat kleine knikker is toch niet echt aangenaam en had geen douche nodig, dus dat water hoefde ook niet.
Door eelke
IMG_20240709_182407.jpg
IMG_20240709_182407.jpg (1.71 MiB) 3473 keer bekeken
Indrukwekkende bui hier, begin van de avond
Door dinky89
Prachtige foto Eelke!

Gisteren tot een uur of 21:00 op het terras gezeten bij restaurant. Was er heerlijk weer voor :cool: Bij thuiskomst begon het iets te druppelen en rond half 11 kwam daar flink geflits van onweer bij.
Door kiara
Wauw Eelke mooie foto

Hier ook flink te keer gegaan gisteren avond , veel bliksem / onweer. Geen hagel wel regen.
Nu is het wel aangenaam
Door doranto
Hier een enorme bak water, hagel, onweer, omgewaaide bomen, de hele mikmak. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven zó'n enorme plons water in zo'n korte tijd naar beneden heb zien komen.
Door kiara
doranto schreef: wo 10 jul 2024, 09:22 Hier een enorme bak water, hagel, onweer, omgewaaide bomen, de hele mikmak. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven zó'n enorme plons water in zo'n korte tijd naar beneden heb zien komen.
Jeetje wat eng
Ik ben altijd zo bang met dit soort weer. Waar is dit gebeurd?
Door frodo quin
doranto schreef: wo 10 jul 2024, 09:22 Hier een enorme bak water, hagel, onweer, omgewaaide bomen, de hele mikmak. Ik denk niet dat ik ooit in mijn leven zó'n enorme plons water in zo'n korte tijd naar beneden heb zien komen.
Bij jullie ook? Ook gisteren? Hier viel de wind wel mee. Wel weer een omgewaaide boom tegen gekomen, maar het is in het afgelopen jaar al heel vaak veel erger geweest. Het onweer, water en vooral de hagel waren wel heel indrukwekkend
Door zurca
Storm in een glas water hier in het oosten van het land. Ja het heeft even heel erg hard geregend, ja er is veel geflitst en beetje onweer geweest maar echt...die paniekzaaierij elke keer als het weer wat onvoorspelbaar wordt ::)
Door kiara
Ik weet niet waar het gebeurd is in Nederland
Maar hoorde net op de radio dat een baby in een kinderwagen is overleden door een omvallende boom op de kinderwagen.
Man wat vreselijk :'(
Door doranto
kiara schreef: wo 10 jul 2024, 12:03 Jeetje wat eng
Ik ben altijd zo bang met dit soort weer. Waar is dit gebeurd?
Omgeving Netersel / Baarschot
Door frodo quin
zurca schreef: wo 10 jul 2024, 12:18 Storm in een glas water hier in het oosten van het land. Ja het heeft even heel erg hard geregend, ja er is veel geflitst en beetje onweer geweest maar echt...die paniekzaaierij elke keer als het weer wat onvoorspelbaar wordt ::)
Panieksaaierij? Nu volg ik geen nieuws en woon ik in België, dus veel gaat aan mij voorbij. Wat moet ik mij dan voorstellen, rampenplan oid :biggrin2:
Door doranto
frodo quin schreef: wo 10 jul 2024, 12:15 Bij jullie ook? Ook gisteren? Hier viel de wind wel mee. Wel weer een omgewaaide boom tegen gekomen, maar het is in het afgelopen jaar al heel vaak veel erger geweest. Het onweer, water en vooral de hagel waren wel heel indrukwekkend
Ja gisteren. Begon tegen 18:00 uur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door