Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
MillyMol schreef: za 06 jul 2024, 16:26 In Hongarije komende tien dagen tegenovergesteld weer: hittegolf met temperaturen die wel eens de 40 graden zouden kunnen aanraken en dan ‘s nachts lekker “koel:” 24 graden.

De kippen houden zich goed gelukkig, maar dit is toch bijna niet te doen voor ze.
De kuikens houd ik dan maar binnen.
Dan liever de aanhoudende nattigheid. Al moet ik zeggen dat 40 graden met een lage luchtvochtigheid wel nog te doen is voor mij, maar met de honden en andere dieren wel echt rot. Maar ik meen mij te herinneren dat er bij jullie een tijd terug ook veel neerslag was, dus lage luchtvochtigheid zal het wel niet zijn zeker?
Door frodo quin
kiara schreef: za 06 jul 2024, 17:22 Nou ik hoop het
Maar het lijkt nu wel herfst
Storm regen etc
Het is al herfst van vorige zomer...
Ik moet zeggen dat die fijne regen en heel veel wind wel fijn voelde in het bos deze ochtend.
Door MillyMol
frodo quin schreef: za 06 jul 2024, 17:55 Dan liever de aanhoudende nattigheid. Al moet ik zeggen dat 40 graden met een lage luchtvochtigheid wel nog te doen is voor mij, maar met de honden en andere dieren wel echt rot. Maar ik meen mij te herinneren dat er bij jullie een tijd terug ook veel neerslag was, dus lage luchtvochtigheid zal het wel niet zijn zeker?
Ja klopt. Vochtigheidsgraad is nu ongeveer 55%. Was rond de 70% dus het voelt niet zo benauwd meer.
Door frodo quin
MillyMol schreef: za 06 jul 2024, 19:09 Ja klopt. Vochtigheidsgraad is nu ongeveer 55%. Was rond de 70% dus het voelt niet zo benauwd meer.
55% is nog steeds heel hoog ls het 40° wordt. Ik hoop dat jullie er allemaal goed door komen.
Door kiara
frodo quin schreef: za 06 jul 2024, 17:57 Het is al herfst van vorige zomer...
Ik moet zeggen dat die fijne regen en heel veel wind wel fijn voelde in het bos deze ochtend.
Nou ik vind het niet leuk meer dit ruk weer. Ook met 2 x per week trainen niet fijn.
Je kan nog zolang in dit sombere weer zitten ( herfst/ winter bah )
Ik zit flink te balen :(
Door kiara
Vanochtend heerlijk weer zonnetje . Vanmiddag weer is regen voor de verandering >:(
Door pike
Charlie Angel schreef: zo 07 jul 2024, 14:34 Nier normaal he, gelukkig heeft Ties er geen problemen mee.
Nee, die kleddert graat in de prut :biggrin2:
Door Kaio
Pff flikkert er buiten iets naar beneden iets van hout.
Nee het was Lemmy niet deze keer die schrok er ook wakker van. Voorkant tuinhuis, en nu zie ik dus dat het hele dak doorgerot is. Is er een met "plat" dak. Dus waarschijnlijk een half jaar onder water gestaan.
Pfff en ff geen tijd voor om te maken komende 2 maanden :-X
Door kiara
Kaio schreef: ma 08 jul 2024, 09:08 Pff flikkert er buiten iets naar beneden iets van hout.
Nee het was Lemmy niet deze keer die schrok er ook wakker van. Voorkant tuinhuis, en nu zie ik dus dat het hele dak doorgerot is. Is er een met "plat" dak. Dus waarschijnlijk een half jaar onder water gestaan.
Pfff en ff geen tijd voor om te maken komende 2 maanden :-X
O jee dat is op ze zachts gezegd flink balen.
Het is ook niet niks wat er kwa regen valt
( behalve vandaag en morgen ) dacht te zien 27 graden 1 dag ( morgen dus )
Door Siberienne
Vandaag droog en een zonnetje na een kletsnat weekend, maar wel winderig, zelfs de haren van de distel raakten in de war ;D
IMG_5508.jpeg
IMG_5508.jpeg (2.11 MiB) 3521 keer bekeken
IMG_5505.jpeg
IMG_5505.jpeg (1.95 MiB) 3521 keer bekeken
Door doranto
Siberienne schreef: ma 08 jul 2024, 20:35 Vandaag droog en een zonnetje na een kletsnat weekend, maar wel winderig, zelfs de haren van de distel raakten in de war ;D IMG_5508.jpegIMG_5505.jpeg
;D

Wel mooie foto's! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door