Kim_S schreef:Mijn vent eet ze gewoon zelf opDe mijne ook en dan denkt ie nog dat ik dat niet door heb.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Mijn vent eet ze gewoon zelf opDe mijne ook en dan denkt ie nog dat ik dat niet door heb.
Els&Flow schreef:De mijne ook en dan denkt ie nog dat ik dat niet door heb.Soms zit het mee, soms zit het tegen.... Zou het wel fijn vinden als hij mee zou helpen, maar ho maar.... Dus zit mijn broek vandaag een beetje strak.Zegt ie opeens o alle bonbons zijn op, heb jij zeker allemaal opgegeten.
Terwijl ie de laatste nog even snel weg werkt voor mn neus.
![]()
smulpaap schreef:Jeetje Mieke dat is een flink bord vol . Kan me voorstellen dat je het even van je af wilt schrijven . SterkteKlopt idd. Hij is zelf wonderbaarlijk positief gelukkig. Zo bizar als je hem ziet zou je niet geloven dat hij zo ziek is. Een grote stoere sterke vent van net 50. Ik hoop echt dat hij met de nodige behandelingen nog een flinke tijd mag leven.![]()
Hoe gaat het nu met je zwager ? Ik meen me te herinneren dat dat ook niet zo goed ging ?
Mieke L. schreef:Klopt idd. Hij is zelf wonderbaarlijk positief gelukkig. Zo bizar als je hem ziet zou je niet geloven dat hij zo ziek is. Een grote stoere sterke vent van net 50. Ik hoop echt dat hij met de nodige behandelingen nog een flinke tijd mag leven.Vreselijk ! Zo jong nog . Hopelijk slaan de behandelingen aan