Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Kim_S schreef:Mijn vent eet ze gewoon zelf op ::)
De mijne ook en dan denkt ie nog dat ik dat niet door heb. ;D Zegt ie opeens o alle bonbons zijn op, heb jij zeker allemaal opgegeten. ::) Terwijl ie de laatste nog even snel weg werkt voor mn neus. :P :D
Door Pauline
Els&Flow schreef:De mijne ook en dan denkt ie nog dat ik dat niet door heb. ;D Zegt ie opeens o alle bonbons zijn op, heb jij zeker allemaal opgegeten. ::) Terwijl ie de laatste nog even snel weg werkt voor mn neus. :P :D
Soms zit het mee, soms zit het tegen.... Zou het wel fijn vinden als hij mee zou helpen, maar ho maar.... Dus zit mijn broek vandaag een beetje strak. ::)
Door Mieke L.
Het gaat niet goed met Dudley de Cavalier van mijn zus. Dudley was de reden dat ik ook aan honden ben begonnen (en met name met Cavaliers) Het is eigenlijk nu de vraag wat het juiste moment is om hem in te laten slapen. Ik ben er best wel kapot van. Nog niet zo lang geleden is haar Flynnie thuis plotseling doodgegaan. Straks heeft ze gewoon geen hondjes meer. Mijn oudjes hebben ook wel problemen (Skik met name last met poepen hij is vorig jaar geopereerd aan Hernia perinealis een breuk naast anus) maar met laxeermiddel gaat dat op zich goed. En mijn kleine Ramses gaat niet zo lekker. Benauwd en hoesten dus last van zijn hart. Die zal aan de medicijnen moeten. Rudi gaat volgende week met hem voor een echo naar de dierenarts dus dan horen we meer. Ikzelf ben momenteel druk bezig met mijn 93 jarige moeder die nu in revalidatiekliniek is ivm heup gebroken. Ze woonde laatste vier jaar bij mij maar is dementerend dus ze gaat na de revalidatie naar verpleeghuis. Ik ben zo blij dat Rudi de dierenartsen toestanden op zich neemt. Pff heel verhaal maar moest het even kwijt.
Door smulpaap
Jeetje Mieke dat is een flink bord vol . Kan me voorstellen dat je het even van je af wilt schrijven . Sterkte :-*
Hoe gaat het nu met je zwager ? Ik meen me te herinneren dat dat ook niet zo goed ging ?
Door Mieke L.
smulpaap schreef:Jeetje Mieke dat is een flink bord vol . Kan me voorstellen dat je het even van je af wilt schrijven . Sterkte :-*
Hoe gaat het nu met je zwager ? Ik meen me te herinneren dat dat ook niet zo goed ging ?
Klopt idd. Hij is zelf wonderbaarlijk positief gelukkig. Zo bizar als je hem ziet zou je niet geloven dat hij zo ziek is. Een grote stoere sterke vent van net 50. Ik hoop echt dat hij met de nodige behandelingen nog een flinke tijd mag leven.
Door smulpaap
Mieke L. schreef:Klopt idd. Hij is zelf wonderbaarlijk positief gelukkig. Zo bizar als je hem ziet zou je niet geloven dat hij zo ziek is. Een grote stoere sterke vent van net 50. Ik hoop echt dat hij met de nodige behandelingen nog een flinke tijd mag leven.
Vreselijk ! Zo jong nog . Hopelijk slaan de behandelingen aan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door