Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Pauline schreef:Zeker 10 superdeluxe-knetterdure bonbons opgegeten...., tja....
Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.
Door Pauline
eelke schreef:Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.

:-*

Ze waren heerlijk!!! En ik heb er nog 15 in de koelkast staan. Eddie ging even "iets" doen. En als hij "iets" doet, kost het mij altijd extra gewicht.....
Door eelke
Pauline schreef::-*

Ze waren heerlijk!!! En ik heb er nog 15 in de koelkast staan. Eddie ging even "iets" doen. En als hij "iets" doet, kost het mij altijd extra gewicht.....

Het zij zo!

Ik heb hier de meneer overtuigd de frietpan nog even aan te zetten ::)

Zucht. Wel lekker.
Door Kim_S
Pauline schreef::-*

Meneer_S gaat nooit eens "iets" doen >:(
Door Pauline
eelke schreef:Ik vraag me nu af of het iets is dat hij de bonbons gaat kopen, of dat hij ff weg gaat en je dus ongezien ff lekker kan schransen :P
Houd het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven..... :-[
Door Kim_S
Pauline schreef:Houd het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven..... :-[
Mijn vent eet ze gewoon zelf op ::)
Door eelke
Pauline schreef:Houd het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven..... :-[
:thumbsupup: geniet er maar gewoon van. Je er voor schamen of schuldgevoel is alleen maar zonde.
Door Pauline
eelke schreef::thumbsupup: geniet er maar gewoon van. Je er voor schamen of schuldgevoel is alleen maar zonde.

Komt goed :-* Ik ga gewoon pas over een maand weer op de weegschaal. Bovendien zal de mrf-operatie ook voor wat gewichtsverlies zorgen, zijn die bonbons wel weer verdwenen. Toch een voordeel ontdekt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door