Pauline schreef:Zeker 10 superdeluxe-knetterdure bonbons opgegeten...., tja....Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:Zeker 10 superdeluxe-knetterdure bonbons opgegeten...., tja....Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.
eelke schreef:Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.Dikke +1!!
eelke schreef:Groot gelijk. Ik geef je een dikke knuffel. En ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben.
Pauline schreef:![]()
Ze waren heerlijk!!! En ik heb er nog 15 in de koelkast staan. Eddie ging even "iets" doen. En als hij "iets" doet, kost het mij altijd extra gewicht.....
Pauline schreef:Meneer_S gaat nooit eens "iets" doen![]()
Ze waren heerlijk!!! En ik heb er nog 15 in de koelkast staan. Eddie ging even "iets" doen. En als hij "iets" doet, kost het mij altijd extra gewicht.....
eelke schreef:Ik vraag me nu af of het iets is dat hij de bonbons gaat kopen, of dat hij ff weg gaat en je dus ongezien ff lekker kan schransenHoud het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven.....
Kim_S schreef:Meneer_S gaat nooit eens "iets" doenDa's ook wel ver bij jullie vandaan..., dat "iets". Stuur hem maar een keer, geeft Eddie hem wel 'iets" mee!
Pauline schreef:Houd het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven.....Mijn vent eet ze gewoon zelf op
Pauline schreef:Houd het maar op het eerste....., hij eet ze niet, dus alle bonbons die "verdwijnen" zijn op mijn konto bij te schrijven.....
Kim_S schreef:Mijn vent eet ze gewoon zelf opVerschil moet er zijn....
eelke schreef:geniet er maar gewoon van. Je er voor schamen of schuldgevoel is alleen maar zonde.
eelke schreef:+1geniet er maar gewoon van. Je er voor schamen of schuldgevoel is alleen maar zonde.
Pauline schreef:Da's ook wel ver bij jullie vandaan..., dat "iets". Stuur hem maar een keer, geeft Eddie hem wel 'iets" mee!