Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Feli Annemarie met het kind! En succes met de nieuwe baan!
meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan :biggrin2:
Door Kim_S
koekje schreef:Feli Annemarie met het kind! En succes met de nieuwe baan!
meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan :biggrin2:
Sterkte met de meneer :biggrin2:
Door Mieke L.
-Annemarie- schreef:Gisteren afstuderen oudste dochter, weer een mijlpaal! En ze heeft het supergoed gedaan! :)

Vandaag sollicitatie (super verkouden dus volgens de Bp regels is het goed gegaan... :biggrin2:).
Ben nu helemaal uitgekakt. :P
Gefeliciteerd met oudste dochter! En succes met sollicitatie!
jasmijn schreef:Anne hoe gaat het met je wandelend skelet?
Begint ze al wat meer een spierbonk te worden?
Jaaa, zo langzamerhand begint ze vorm te krijgen! Ze is nog steeds heel slank, maar niet mager meer. Ik durf nu met haar over straat zonder dat ze haar jasje aanheeft. :biggrin2: Ook met de andere honden kan ze het goed vinden. Ze probeert regelmatig Max en Laika uit te dagen om te spelen, en toen Max en Laika een nachtje in de kelderkamer hadden geslapen, en zij en Scotch boven bij ons, ging ze helemaal uit haar dak van vreugde toen ze die twee de volgende ochtend weer zag. Heerlijk hondje is Lupi!

Zal morgen even wat nieuwe fotootjes plaatsen.
constance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....
Hè bleh. Mijn duimen staan aan voor jullie! Sterkte straks.
Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....
Dikke duimen voor Brutus!!! Arm kereltje :(
Door Mowgli
Annemarie (en meneer Annemarie) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik duim dat de baan voor jou is :-*

Koek, balen van je enkel(s)! Ik duim voor een voorspoedig en volledig herstel :-*

Constance (.blokzijl), wat erg dat de kuur niet aangeslagen lijkt :( Ik duim voor jullie allebei :-*

Frau Antje, wat geweldig dat het zo goed gaat met Lupi en dat ze zo goed "ingtegreert" in jullie roedel! Ik ben benieuwd naar de foto's :D :D
Door eelke
Duimen en/of knuffel voor iedereen die het gebruiken kan!

Hier is het best lollig. We zijn in de krochten der trapkast gekropen. 1576 bierflesjes al dan niet statiegeld, al dan niet statiegeldloos voor mijn bierbrouwerij, al dan niet helemaal niet te gebruiken dus enkeltje glasbak. Nog een paar volle (yes!) en een krat vol verzamelbier (oude geuze megablend uit 2009, 2011, 2013 en 2015, en nog een fles van 1,5 liter uit 2004).

En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel andere dingen. De kast is nu helemaal leeg. We hebben al nieuwe planken gekocht, en planken dragers, en die gaan we dan zo, na koffie met worstenbroodjes, bevestigen en dan alles weer terug zetten. En dat het dan opgeruimd blijft :cool:
Door eelke
Angelique schreef:Dat is dan een flink trapkjastje E :biggrin2:
Ja het is een beetje als die kast van Narnia ;D

We konden er net trouwens makkelijk met zijn 4en in. Zal blij zijn als het klaar is, wat een &$$*(^-zooi is het nu in huis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door