meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Feli Annemarie met het kind! En succes met de nieuwe baan!Sterkte met de meneer
meneer is moe. Hij moest de tafel dekken en na het eten de vloer vegen. En dan heeft hij nog geeneens de afwas gedaan
-Annemarie- schreef:Gisteren afstuderen oudste dochter, weer een mijlpaal! En ze heeft het supergoed gedaan!Gefeliciteerd met oudste dochter! En succes met sollicitatie!![]()
Vandaag sollicitatie (super verkouden dus volgens de Bp regels is het goed gegaan...).
Ben nu helemaal uitgekakt.
jasmijn schreef:Anne hoe gaat het met je wandelend skelet?Jaaa, zo langzamerhand begint ze vorm te krijgen! Ze is nog steeds heel slank, maar niet mager meer. Ik durf nu met haar over straat zonder dat ze haar jasje aanheeft.
Begint ze al wat meer een spierbonk te worden?
constance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....Hè bleh. Mijn duimen staan aan voor jullie! Sterkte straks.
constance.blokzijl schreef:Met een knoop in mijn buik zo maar weer naar de dierenarts. Kuur lijkt niet te zijn aangeslagen bij Brutus. Wat duimpjes kan hij wel gebruiken, en ik ook.....Dikke duimen voor Brutus!!! Arm kereltje
Angelique schreef:Dat is dan een flink trapkjastje EJa het is een beetje als die kast van Narnia