Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Monique77
Horen jullie altijd iets van de kijkers ?
Wij hebben nu een aantal bezichtigingen gehad, en 1 stel laat gewoon helemaal niets meer horen ..... Terwijl ze hier zo enthousiast waren  ::)

Nu maakt het mij niet uit als iemand dit huis niets vind of iets, maar zeg dat dan gewoon. Niets laten horen vind ik zo asociaal
Door Angelique
Monique77 schreef: Horen jullie altijd iets van de kijkers ?
Wij hebben nu een aantal bezichtigingen gehad, en 1 stel laat gewoon helemaal niets meer horen ..... Terwijl ze hier zo enthousiast waren  ::)

Nu maakt het mij niet uit als iemand dit huis niets vind of iets, maar zeg dat dan gewoon. Niets laten horen vind ik zo asociaal
Nee, niet iedereen laat uit zichzelf wat terughoren. Onze makelaar belt altijd even na, ook om te vragen wat dan b.v. de knelpunten zijn/waren enz. en die vangt geregeld moelen in de trand van...dat ik niet terugbel zegt toch al dat ik geen interesse heb.
Door Monique77
Angelique schreef: Nee, niet iedereen laat uit zichzelf wat terughoren. Onze makelaar belt altijd even na, ook om te vragen wat dan b.v. de knelpunten zijn/waren enz. en die vangt geregeld moelen in de trand van...dat ik niet terugbel zegt toch al dat ik geen interesse heb.
Bij ons reageert de kijker dus ook helemaal niet meer op de makelaar ... Gebeld/gemaild maar gewoon 0,0 reactie
Ik zou nl toch wel graag weten waarom dit huis niets is, misschien dat ik er dan iets mee kan doen voor de toekomst, maar dat gaat lastig als ze hier zo enthousiast zijn (spelen?) en verder niets meer laten horen en nergens meer op reageren  :-\
Door lianneke
Ik weet niet hoor of ik het wel wil weten waarom iemand het niets vind, de een vind dit niks en de ander dat niet. Graag of niet.
T, Is toch iets persoonlijks.
Behalve natuurlijk als het steeds iets is wat iedere keer genoemd wordt.
Dan kun je eens achter je oren gaan krabben.
Ik weet nu wel dat wij indertijd veel te gemakkelijk gedacht hebben met het huis waar we nu wonen of eigenlijk te snel tevreden waren. Zo zijn we nu eenmaal.
Maar daar hebben we van geleerd alhoewel we dat nu moeten bezuren.
De eerste stappen voor de verkoop zijn gezet.
Spannend.
Door Angelique
Monique77 schreef: Bij ons reageert de kijker dus ook helemaal niet meer op de makelaar ... Gebeld/gemaild maar gewoon 0,0 reactie
Ik zou nl toch wel graag weten waarom dit huis niets is, misschien dat ik er dan iets mee kan doen voor de toekomst, maar dat gaat lastig als ze hier zo enthousiast zijn (spelen?) en verder niets meer laten horen en nergens meer op reageren  :-\
Nou weet je, als iemand het niet wil hebben wil het niet zeggen dat het niets is. Ik heb ook huizen gezien die oprecht leuk en mooi waren, maar ik zag mezelf daar niet rondhuppelen. Oftewel, het megajippiegevoel bleef weg. En er zijn mensen die jouw huis als huis nr.74 bezichtigen, die eigenlijk niet precies weten wat ze willen en het pas weten als ze in de betreffende hut staan. Dat zijn vaak huurders, die voelen geen druk, die zitten hoog en droog en zoeken iets wat 200% in hun straatje past. Die hebben over 3 jaar nog geen huis.
Mij boeit het ook niet zo waarom ze het niet willen hebben. Meestal is het toch vaag in de trand van, geen klik, te duur, teveel werk enz. maar het is gewoon heel fatsoenlijk om na een bezichtiging even een bel of mail te geven van...joh, wij zien er vanaf.
Door lianneke
Stel je voor, je bent ergens wezen kijken, vind het niks maar laat niks meer van je horen.
En het volgende huis staat bij dezelfde makelaar. Dan durf je toch je bakkes niet meer te vertonen?
Ik zou me kapot schamen. Zowieso.
Door Angelique
lianneke schreef: Stel je voor, je bent ergens wezen kijken, vind het niks maar laat niks meer van je horen.
En het volgende huis staat bij dezelfde makelaar. Dan durf je toch je bakkes niet meer te vertonen?
Nah, zitten ze niet mee hoor. Koper was toch koning oid  :-X
Door Angelique
lianneke schreef: Ik weet niet hoor of ik het wel wil weten waarom iemand het niets vind, de een vind dit niks en de ander dat niet. Graag of niet.
T, Is toch iets persoonlijks.
Behalve natuurlijk als het steeds iets is wat iedere keer genoemd wordt.
Dan kun je eens achter je oren gaan krabben.
Ik weet nu wel dat wij indertijd veel te gemakkelijk gedacht hebben met het huis waar we nu wonen of eigenlijk te snel tevreden waren. Zo zijn we nu eenmaal.
Maar daar hebben we van geleerd alhoewel we dat nu moeten bezuren.

De eerste stappen voor de verkoop zijn gezet.
Spannend.
Klinkt bekend  ::)

Voortgang...leuk!
Door Borke
lianneke schreef: Stel je voor, je bent ergens wezen kijken, vind het niks maar laat niks meer van je horen.
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"...
Dat is ouderwets, het is net wat Lique zegt: de klant is koning en dat voelt voor veel mensen heel fijn.

Ik vind het onbeschoft, maar het beste trek je het je niet persoonlijk aan.
Uiteindelijk is het een zakelijke transactie  ::)
Door koekje
Ik heb weer iets leuks gezien. Vers op Funda, dus hopelijk ben ik er op tijd bij.
Erg aan de bovenkant van het budget, nog net in deze wijk (niet de meest geweldige), tuin op het oog niet zo heel kindvriendelijk (is wel iets aan te doen) en niet zo heel groot, koken op platte plaat met stekker (ik doe alleen aan gas) en geen idee hoe dat zit met de inbouwoven (lijkt op magnetron). Tot zover de minpunten.
De voordelen: ruim huis, keuken waar zelfs Saskia van zou moeten kwijlen, aparte ruimte voor wasmachien en droger en vriezer, kelder voor mn weckpotten en toekomstige stokerij, plat dak voor meneer zn zonnepanelen, dikke luxe badkamer die boven is met aparte douche en ligbad, 2e poepdoos boven, grote slaapkamers, dakterrasje voor mn was, redelijk in de buurt van winkels. En het grootste voordeel dat meneer er een loods heeft op het terrein. En er zit een verdieping op de loods, kan hij kantoren enzo. Of een drumstel voor Vera neerzetten of een studio van bouwen. Ook geen gezeik met parkeren, want dat kan voor de eigen gevel en op eigen terrein.
Met een beetje geluk kan ik vanuit daar, als ik weer wat meer hersteld ben, te voet naar de AH en Aldi. En in de andere richting ook nog steeds te voet naar de grote groenteturk en Action. Het is op de fiets te doen naar de openbare basisschool in het centrum (de andere, die ook in Oost zit, is een zwarte school). Het moet zelfs te doen zijn op de fiets naar de Montessori te gaan. Het is best dichtbij het ene huisje wat ik had gezien, maar door de neus is geboord.

Meneer heeft vanmiddag een bezichtiging aangevraagd voor een ander huis, maar die wil ik niet meer. Hij had er overigens ook nog niets op gehoord.
Die is wel een stukje goedkoper, maar ook in een wijk met geen faciliteiten aan de rand van de gemeente. Er staat wel een basisschool, maar dat is een katholieke.
Daar wel lekker rustig wonen met dorps gevoel, maar ook een eind fietsen naar winkels.
En meneer zou erg veel moeten inkrimpen met de bedrijvigheid, om alles even in een enkele garage te stallen. Om daarna de garage uit te bouwen. Daar verlies je gelijk de centen mee die we zouden hebben uitgespaard op de vraagprijs. Er zitten ook kleine slaapkamers in en een minuscuul badkamertje.

Nu hadden we ook iets gezien in een dorp vlakbij. In een sjieke wijk en zo op de A4. Met mogelijk voldoende bedrijfsruimte. Maar bovenkant budget en weer toch redelijk ver van dichtstbijzijnde supermarkt. En de basisschool om de hoek weer een katholieke.

De bovenste is toch beter. Daar kunnen we zo in. Alleen misschien een likje verf aan de binnenkant van de loods, maar meneer kan best even met een kwastje wapperen.
Meneer ging even rekenen en we zijn met de bovenste, ondanks dat hij aan de bovenkant van het budget is, nog steeds goedkoper uit met de vaste lasten dan nu. Het zou gelijk zijn qua hypotheek aan wat we nu hebben aan hypotheek en huur huidige bedrijfspand. We besparen er mee doordat we geen dubbele lasten van stroom etc meer hebben. We besparen er ook mee, omdat hij de zonnepanelen er op het dak kan doen. Dat kan hier ook, maar dat is de moeite niet, aangezien we toch wilden verhuizen.
Ik wil hem hebben. Meneer wil hem ook hebben, het is wat hij altijd in zn hoofd had qua wonen en werken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door