Nadia schreef: Zou wel super zijn aan huis. Kan meneer ook even op vera als jij je handen even vrij moet hebben.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Zou wel super zijn aan huis. Kan meneer ook even op vera als jij je handen even vrij moet hebben.
Monique77 schreef: Horen jullie altijd iets van de kijkers ?Nee, niet iedereen laat uit zichzelf wat terughoren. Onze makelaar belt altijd even na, ook om te vragen wat dan b.v. de knelpunten zijn/waren enz. en die vangt geregeld moelen in de trand van...dat ik niet terugbel zegt toch al dat ik geen interesse heb.
Wij hebben nu een aantal bezichtigingen gehad, en 1 stel laat gewoon helemaal niets meer horen ..... Terwijl ze hier zo enthousiast waren
Nu maakt het mij niet uit als iemand dit huis niets vind of iets, maar zeg dat dan gewoon. Niets laten horen vind ik zo asociaal
Angelique schreef: Nee, niet iedereen laat uit zichzelf wat terughoren. Onze makelaar belt altijd even na, ook om te vragen wat dan b.v. de knelpunten zijn/waren enz. en die vangt geregeld moelen in de trand van...dat ik niet terugbel zegt toch al dat ik geen interesse heb.Bij ons reageert de kijker dus ook helemaal niet meer op de makelaar ... Gebeld/gemaild maar gewoon 0,0 reactie
Monique77 schreef: Bij ons reageert de kijker dus ook helemaal niet meer op de makelaar ... Gebeld/gemaild maar gewoon 0,0 reactieNou weet je, als iemand het niet wil hebben wil het niet zeggen dat het niets is. Ik heb ook huizen gezien die oprecht leuk en mooi waren, maar ik zag mezelf daar niet rondhuppelen. Oftewel, het megajippiegevoel bleef weg. En er zijn mensen die jouw huis als huis nr.74 bezichtigen, die eigenlijk niet precies weten wat ze willen en het pas weten als ze in de betreffende hut staan. Dat zijn vaak huurders, die voelen geen druk, die zitten hoog en droog en zoeken iets wat 200% in hun straatje past. Die hebben over 3 jaar nog geen huis.
Ik zou nl toch wel graag weten waarom dit huis niets is, misschien dat ik er dan iets mee kan doen voor de toekomst, maar dat gaat lastig als ze hier zo enthousiast zijn (spelen?) en verder niets meer laten horen en nergens meer op reageren![]()
lianneke schreef: Stel je voor, je bent ergens wezen kijken, vind het niks maar laat niks meer van je horen.Nah, zitten ze niet mee hoor. Koper was toch koning oid
En het volgende huis staat bij dezelfde makelaar. Dan durf je toch je bakkes niet meer te vertonen?
Ik zou me kapot schamen. Zowieso.
lianneke schreef: Ik weet niet hoor of ik het wel wil weten waarom iemand het niets vind, de een vind dit niks en de ander dat niet. Graag of niet.Klinkt bekend
T, Is toch iets persoonlijks.
Behalve natuurlijk als het steeds iets is wat iedere keer genoemd wordt.
Dan kun je eens achter je oren gaan krabben.
Ik weet nu wel dat wij indertijd veel te gemakkelijk gedacht hebben met het huis waar we nu wonen of eigenlijk te snel tevreden waren. Zo zijn we nu eenmaal.
Maar daar hebben we van geleerd alhoewel we dat nu moeten bezuren.
De eerste stappen voor de verkoop zijn gezet.
Spannend.
lianneke schreef: Stel je voor, je bent ergens wezen kijken, vind het niks maar laat niks meer van je horen."Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"...
En het volgende huis staat bij dezelfde makelaar. Dan durf je toch je bakkes niet meer te vertonen?
Ik zou me kapot schamen. Zowieso.