dit hakt door bot en vlees, geen schaar nodig...
met 'n kunststof snijplank; 'k ben toch een beetje kriebelig naar vlees-bacterieën die makkelijk in 't hout kunnen overblijven....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
flin schreef: 'k gebruik zelf zoiets:Hakken doe ik met een echte bijl
dit hakt door bot en vlees, geen schaar nodig...
met 'n kunststof snijplank; 'k ben toch een beetje kriebelig naar vlees-bacterieën die makkelijk in 't hout kunnen overblijven....
Fleetwood schreef: Nou, volop witte drollen in de kattenbak!Het kan zijn dat ze inderdaad iets teveel bot binnen hebben gekregen en iets te weinig spiervlees,
Aan de ene kant ben ik trots, want dat betekent toch dat ze goed bot eten!?
Of is het nu ook iets waar ik iets mee moet? Iedereen lijkt happy en gezond...
Groetjes, Trudy
Fleetwood schreef: tsja, da's niet zo gemakkelijk denk ik. Ze hebben de afgelopen dagen steeds hele beesten gekregen. Je zou denken dat dat toch goed in verhouding is?als ze met zn allen zo'n konijn moeten verdelen kan het maar zo zijn dat de ene meer bot dan vlees heeft binnen gekregen...Of hou je van allemaal precies bij wie wat eet en poept?
Fleetwood schreef: Haha ja, echt een zooi hier steeds! Ik heb een bijkeuken waar ik het eten steeds geef. Maar vanuit daar slepen ze het naar de bank en da's echt hun favo eetplekje. Ik vind het wel beter als op bed (wat ze eerst ook deden), maar nog niet ideaal.pas je wel op voor je buren
Van het voorjaar wordt de achtertuin catproof gemaakt en een kattenluik naar buiten. Dan kijk ik eens of ik die zooi niet buiten kan gooien en of dat werkt![]()