[quote="Christien"]
Ik begrijp niet waarom je er dan blij mee bent. Te veel lever kan toch schadelijk zijn.
[/quote]
Dan moet je wel heeeeel veel lever gaan geven. Er is hier onlangs een topic over geweest in de barfsectie en daar kan je alles hieromtrent terugvinden. 10% op zich vind ik wel meevallen in ogenschouw genomen dat ik niet alleen maar de versies met lever voer maar ook de andere versies hierdoor valt het allemaal in perspectief. Daarnaast wissel ik veel af met andere merken.
[quote="duffy"]
pfff, als ik dit allemaal lees....
Iets dat wordt afgekeurd wordt ineens een super voer!
Pens wordt absoluut niet gebruikt wegens risico op de één of andere duistere ziekte/worm....
MAAR op aanvraag wordt het er wel ingedraaid?
Quote:"Zo heb ik nu een versie met pens erin liggen ..."
Waar blijft dan hun geloofwaardigheid? Neeneee, gene pens.... hond kan doodgaan.... oh je wilt het het? oke voor jouw zoeken we een speciaal pensje uit, gegarandeert goedgekeurd...
Te fijn gemalen.... oke voor jouw doen we het groffer....
Jaja, klant is koning...
Euh, terwijl ik weet dat er tegen iemand persoonlijk werd verteld dat ze het niet groffer konden malen .... kip en rund... het ene was iets groffer maar door de zachtheid van het vlees kon het niet groffer. Oke, samen met hem de stalen bekeken.... het ene wat groffer ? Welk, dat was een grooooot vraagteken... het was allemaal moes, niks herkensbaar..
Enne zijn honden trokken er hun neus voor op, kan natuurlijk zijn dat ze ons kopieerden...
En als je vraagt waarom er supplementen worden toegevoegd.... staan ze met de mond vol tanden. En dissen ze het één of ander verhaaltje op!
Kip moet gemalen worden want anders ..... gevaar voor splinteren.... ja watte....
Enne vriendelijk? ja hallo.... mijn kennis had een mailtje gestuurd met enkel vragen..... het antwoordt was kort en krachtig en onbeleefd!!
[/quote]
Ik vind het fijne aan deze fabrikant dat het WEL mogelijk is om een eigen kvv samen te stellen DAT heb ik bij andere merken nog niet meegemaakt en hij doet er dus op verzoek van de consument in wat jij erin wilt hebben.
De ene hond vind dat fijn en de andere hond heeft het liever anders. Je kent je eigen hond het beste. Over de groffere versie ben ik zeer tevreden maar een ander wellicht weer niet. Zoveel mensen zoveel wensen en je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken. Ik ben er in ieder geval wel tevreden over en ook over de omgangsregels hoor je mij niet klagen. Er bestaat domweg geen super voer, ja barf, dan kan je precies nagaan hoe/wat maar als je om wat voor reden dan ook dit niet wilt/kan doen dan is het schipperen geblazen en ben je overgeleverd aan wat fabrikanten kan en wat bij Naturis allemaal mogelijk is vind ik bewonderenswaardig.