Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door boskat
Wat zijn de prijzen?
Scheelt dat echt heel veel met bv Carnibest?
En ik zit tegen al die toevoegingen aan te hikken,die zijn toch niet nodig?
En  er zijn geen kattenversies ,jammer genoeg
Door Cindy de Wolf
[quote="boskat"]
Wat zijn de prijzen?
Scheelt dat echt heel veel met bv Carnibest?
En ik zit tegen al die toevoegingen aan te hikken,die zijn toch niet nodig?
En  er zijn geen kattenversies ,jammer genoeg

[/quote]

Ja ik vind het best zeer veel schelen tov CB, prijzen;
http://naturis.be/index/content/view/40/61/
Als je alleen de compleet versie neemt zitten er praktisch geen toevoegingen in. Ach voor mensen die een hond hebben met artrose is het wellicht wel handig om standaard glucosamine in het voer te hebben, dat is ieder voor zich. Verders kan Ruud alles maken zoals jij het wilt. Zo heb ik nu een versie met pens erin liggen en ik was niet tevreden over de menging. Wat ik nu heb liggen is ronduit super. Wat betreft op maat bestelling en prijzen moet je even contact opnemen met Ruud. Zo heeft Jesse nog nooit maar dan ook nooit een kvv kip gegeten, heb zo'n beetje alle merken wel gehad en dit gaat erin als zoete koek.
Door Cindy de Wolf
[quote="kelly en bullen"]
Nee, ik bedoelde dat het fijn is dat Ruud naar je luisterd.
Groetjes Kelly
[/quote]

Ja dat is zeker fijn en redelijk uniek!
Door Pammetje
Bij de complete varianten met lever zit er 10% lever in verwerkt, is dit niet een beetje veel?
Wat is jullie gedachten??
Door Cindy de Wolf
[quote="Christien"]
Bij de complete varianten met lever zit er 10% lever in verwerkt, is dit niet een beetje veel?
Wat is jullie gedachten??
[/quote]

Ja is idd iets aan de hoge kant aan de andere kant aangezien er verders geen orgaanvlees inzit ben ik er blij mee.
Door duffy
pfff, als ik dit allemaal lees....  ::)

Iets dat wordt afgekeurd wordt ineens een super voer!

Pens wordt absoluut niet gebruikt wegens risico op de één of andere duistere ziekte/worm....
MAAR op aanvraag wordt het er wel ingedraaid?
Quote:"Zo heb ik nu een versie met pens erin liggen ..."
Waar blijft dan hun geloofwaardigheid? Neeneee, gene pens.... hond kan doodgaan.... oh je wilt het het? oke voor jouw zoeken we een speciaal pensje uit, gegarandeert goedgekeurd...

Te fijn gemalen.... oke voor jouw doen we het groffer....
Jaja, klant is koning...
Euh, terwijl ik weet dat er tegen iemand persoonlijk werd verteld dat ze het niet groffer konden malen .... kip en rund... het ene was iets groffer maar door de zachtheid van het vlees kon het niet groffer. Oke, samen met hem de stalen bekeken.... het ene wat groffer ? Welk, dat was een grooooot vraagteken... het was allemaal moes, niks herkensbaar..
Enne zijn honden trokken er hun neus voor op, kan natuurlijk zijn dat ze ons kopieerden...

En als je vraagt waarom er supplementen worden toegevoegd.... staan ze met de mond vol tanden. En dissen ze het één of ander verhaaltje op!

Kip moet gemalen worden want anders ..... gevaar voor splinteren.... ja watte....

Enne vriendelijk?  ja hallo.... mijn kennis had een mailtje gestuurd met enkel vragen..... het antwoordt was kort en krachtig en onbeleefd!!
Door Christel01
Ik heb ook contact opgenomen met Naturis. Mijn vragen per mail werden wel correct en beleefd beantwoord.

Ik vroeg een proefpakket en dat moest ik met het dichtsbijzijnde verkooppunt regelen. Ik heb die man gebeld en hij zou mij terugbellen wanneer hij dat had want hij had maar een kleine diepvriezer (kan natuurlijk allemaal).
Na een paar dagen wachten heb ik hem zelf teruggecontacteerd. Hij had het pakket (2 kg) nog niet en ging met 2 dagen later terugbellen. Na een week wacht ik nog steeds.......................................
Door Cindy de Wolf
[quote="Christien"]
Ik begrijp niet waarom je er dan blij mee bent. Te veel lever kan toch schadelijk zijn.
[/quote]

Dan moet je wel heeeeel veel lever gaan geven. Er is hier onlangs een topic over geweest in de barfsectie en daar kan je alles hieromtrent terugvinden. 10% op zich vind ik wel meevallen in ogenschouw genomen dat ik niet alleen maar de versies met lever voer maar ook de andere versies hierdoor valt het allemaal in perspectief. Daarnaast wissel ik veel af met andere merken.

[quote="duffy"]
pfff, als ik dit allemaal lees....  ::)

Iets dat wordt afgekeurd wordt ineens een super voer!

Pens wordt absoluut niet gebruikt wegens risico op de één of andere duistere ziekte/worm....
MAAR op aanvraag wordt het er wel ingedraaid?
Quote:"Zo heb ik nu een versie met pens erin liggen ..."
Waar blijft dan hun geloofwaardigheid? Neeneee, gene pens.... hond kan doodgaan.... oh je wilt het het? oke voor jouw zoeken we een speciaal pensje uit, gegarandeert goedgekeurd...

Te fijn gemalen.... oke voor jouw doen we het groffer....
Jaja, klant is koning...
Euh, terwijl ik weet dat er tegen iemand persoonlijk werd verteld dat ze het niet groffer konden malen .... kip en rund... het ene was iets groffer maar door de zachtheid van het vlees kon het niet groffer. Oke, samen met hem de stalen bekeken.... het ene wat groffer ? Welk, dat was een grooooot vraagteken... het was allemaal moes, niks herkensbaar..
Enne zijn honden trokken er hun neus voor op, kan natuurlijk zijn dat ze ons kopieerden...

En als je vraagt waarom er supplementen worden toegevoegd.... staan ze met de mond vol tanden. En dissen ze het één of ander verhaaltje op!

Kip moet gemalen worden want anders ..... gevaar voor splinteren.... ja watte....

Enne vriendelijk?   ja hallo.... mijn kennis had een mailtje gestuurd met enkel vragen..... het antwoordt was kort en krachtig en onbeleefd!!

[/quote]

Ik vind het fijne aan deze fabrikant dat het WEL mogelijk is om een eigen kvv samen te stellen DAT heb ik bij andere merken nog niet meegemaakt en hij doet er dus op verzoek van de consument in wat jij erin wilt hebben.
De ene hond vind dat fijn en de andere hond heeft het liever anders. Je kent je eigen hond het beste. Over de groffere versie ben ik zeer tevreden maar een ander wellicht weer niet. Zoveel mensen zoveel wensen en je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken. Ik ben er in ieder geval wel tevreden over en ook over de omgangsregels hoor je mij niet klagen. Er bestaat domweg geen super voer, ja barf, dan kan je precies nagaan hoe/wat maar als je om wat voor reden dan ook dit niet wilt/kan doen dan is het schipperen geblazen en ben je overgeleverd aan wat fabrikanten kan en wat bij Naturis allemaal mogelijk is vind ik bewonderenswaardig.
Door Suzanne
[quote="Christel01"]
Ik heb ook contact opgenomen met Naturis. Mijn vragen per mail werden wel correct en beleefd beantwoord.

Ik vroeg een proefpakket en dat moest ik met het dichtsbijzijnde verkooppunt regelen. Ik heb die man gebeld en hij zou mij terugbellen wanneer hij dat had want hij had maar een kleine diepvriezer (kan natuurlijk allemaal).
Na een paar dagen wachten heb ik hem zelf teruggecontacteerd. Hij had het pakket (2 kg) nog niet en ging met 2 dagen later terugbellen. Na een week wacht ik nog steeds.......................................
[/quote]

Hoi Christel,
Nou, dan tref je het niet! Ik had wat dat betreft beter en meer "geluk" in die zin dat ik vrij meteen nog reaktie had en een paar dagen later het pakket ben gaan halen; is hier een paar straten vandaan. Jammer hoor!

Suzanne
Door Christel01
Ik heb te vroeg geroepen.

Deze namiddag toen ik werken was heeft de verkoper van Naturis contact opgenomen. Leo is dan de 3 proefrollen gaan halen.
Een ervan ligt te ontdooien. Het ziet er voor zover ik kan zien goed uit.
De man vertelde dat het bedrijf waar het vlees voor Naturis gemaald word hier niet zover vandaan is. Ik mocht komen kijken wanneer ik wou zonder vooraf te verwittigen, ze hadden niets te verbergen zeiden ze.

Ik ga denk ik hier volgende week een keer gebruik van ga maken. :)
Door robbiekomvoor
ik heb een proefpakketje gehad en geprobeerd,maar allejeetje wat een drollen,mijn 3 honden hadden de volgende ochtend een behoorlijke hoeveelheid s....t geproduceerd,ik vond het dus 3 keer niks.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door