Moderator: Lizzy
202spots schreef: Joke,ik vind het heel lief dat je de info hebt opgezocht en neergezet, dank je wel!Kan ik me heel goed voorstellen Dory. Heel veel sterkte en beterschap!
Maar zoals ik NU voel...durf ik het niet aan...
Toen Cis de pancreatitis had,heeft ze ook eerst gekookt eten gekregen en alles bij elkaar 6 maanden geduurd voordat ze weer op rauw terug was....nu met Tor heb ik niet alleen de pancreatitis,maar ook de seizures en de thyroid er bij en ik wil gewoon geen extra risico nemen, dus voorlopig krijgt hij alleen maar zelf gekookte eten.
202spots schreef: Ik weet haast wel zeker dat het voor 90% MIJN schuld is dat ie daarom de pancreatitis heeft gekregen..En toch heb je het niet met opzet gedaan Dory! Hoe vervelend het ook is, je had het beste met hem voor!![]()
![]()
202spots schreef: Me boy is gelukkig weer thuis!!Fijn dat hij weer thuis is Dory!!! Heerlijk voor jullie!!!
Vanmorgen was de koorts eindelijk gedaald en de resultaat van 'n nieuwe bloedtest toont dat de hoge waardes ook naar beneden warenm ze zijn nog wel hoger dan normaal,maar niet zo vreselijk hoog als dat ze eerst waren.
Hij heeft voor 2 weken AB kuur mee naar huis gekregen,en mag kleine hoeveelheid eten hebben en ook klein beetjes tegelijk drinken.
Hij barst van de honger,en hij kijkt me aan alsof ie zeggen wil..is dat alles???? wel zielig ...maar we moeten nou eenmaal langzaam beginnen..
Ik weet niet precies wat er met z'n ene achterpoot is,maar hij staat af en toe met opgevouwen voet...zodat ie op de bovenkant van z'n voet staat...wel raar...ik weet niet of ie klem gezeten heeft, of verkeerd gestapt is..of stijf geworden omdat ie natuurlijk lange tijden achter elkaar in de kennel zat???
zal kijken of het morgen beter gaat...lijkt ook wel pijn te doen,maar ik kan nou ook niks geven,en ik weet nog niet wat ik WEL kan geven voor pijn...
Misschien dat ie na 'n lekkere nacht slapen beter voeld!
Ik hoop dat ie vlug weer helemaal in orde zal wezen!
Maar we doen maar rustig aan!
Nogmaals allemaal bedankt voor de support en de mailtjes!!
btw...dit waren hele dure lams ribben geworden![]()
![]()