Wat vindt Nina van hen?
Het verwarde cavia topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Het verwarde cavia topic
Goede manier om vrienden te maken
Wat vindt Nina van hen?
Wat vindt Nina van hen?
Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaaah wat liefKaela schreef: wo 09 jul 2025, 20:03 Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
Mogelijk dat je kan zeggen dat jullie veel groter zijn dan de cavia en dat ze dat nog spannend vindenKaela schreef: wo 09 jul 2025, 20:03 Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww ik vind ze zo leuk!
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is nog een beetje moeilijk voor een jong kind om je automatisch in de schoenen van een ander te verplaatsen. Wel een mooie leermoment.Kaela schreef: wo 09 jul 2025, 20:03 Ze vindt ze geweldig! En zoals van te voren verwacht vindt ze het heel leuk ze eten te geven. Alleen als ze van haar schrikken, dan zegt ze “maar ik ben toch heel lief?” en snapt ze niet waarom ze bang van haar (ons) zijn. Heel aandoenlijk.
Ja dat kunnen ze op deze leeftijd amper. Maar ze is gelukkig een volhoudertje. Ze probeert het steeds opnieuw. Alleen vanmorgen toen meneer zei dat de cavia’s nog eten moesten zei ze: alwéérfrodo quin schreef: vr 11 jul 2025, 12:35 Dat is nog een beetje moeilijk voor een jong kind om je automatisch in de schoenen van een ander te verplaatsen. Wel een mooie leermoment.
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat leuk!
Je wordt helemaal zoals mij.
Bij mij is het met konijnen, maar verder, same thing.
Als je nog tips wil over leuke groenten en kruiden, ik wil wel eens wat neerschrijven.
Je wordt helemaal zoals mij.
Als je nog tips wil over leuke groenten en kruiden, ik wil wel eens wat neerschrijven.
Altijd welkom! Ze eten al heel wat. En vandaag kan ik ze zelf niet voeren en ze weten het, want nu piepen ze naar meneer!pearlsofpassion schreef: vr 11 jul 2025, 17:55 Wat leuk!
Je wordt helemaal zoals mij.Bij mij is het met konijnen, maar verder, same thing.
![]()
Als je nog tips wil over leuke groenten en kruiden, ik wil wel eens wat neerschrijven.![]()
Ohhh die hoor ik ook graag!
Hier zijn deze ook wel een hit;

Ik stop er hooi in en soms ook stukjes komkommer of wortel om het nóg wat interessanter te maken.
Hier zijn deze ook wel een hit;
Ik stop er hooi in en soms ook stukjes komkommer of wortel om het nóg wat interessanter te maken.
Wat onwijs leuk om te lezen allemaal! Wat een schatjes Kaela
En die zijn met hun caviabips inderdaad in de vogelmuur gevallen
En die zijn met hun caviabips inderdaad in de vogelmuur gevallen
Niet mijn eigen cavias maar ik werd gisteren wel helemaal blij dat de cavias bij de kinderboerderij (naturij) nu daadwerkelijk hun nieuwe verblijf hebben betrokken
Ook waren er baby cavias
Nu nog leren dat ik wel een foto moet maken ter illustratie de volgende keer 
dinky89 schreef: zo 13 jul 2025, 19:14 Niet mijn eigen cavias maar ik werd gisteren wel helemaal blij dat de cavias bij de kinderboerderij (naturij) nu daadwerkelijk hun nieuwe verblijf hebben betrokkenOok waren er baby cavias
Nu nog leren dat ik wel een foto moet maken ter illustratie de volgende keer
![]()
Ooh de naturij is leuk he! Ben heel benieuwd naar het nieuwe cavia verblijf. Zal na de zomervakantie weer eens gaan.
Floddertje eet inmiddels vol overtuiging erwtenvlokken uit de hand. Ze komt er zelfs voor naar de voorkant van het hok. De andere twee twijfelen nog. Maar ik kan momenteel door een kleine ingreep in mijn buik ook niet zo lang geduldig blijven staan als nodig is. Dat komt nog wel.
Ze hebben in drie dagen tijd ook perfect door dat meneer ze nu even voert en dat hij alles in plastic zakjes stopt
Ja, naturij is leuk en op loopafstand van schoonmoeder dus wij hebben abonnement 
Haha ja ze zijn niet gek he
Ollie is zo'n dropje. Jack kan niet stilzitten
daar lukken zulke foto's niet mee
Ollie is zo'n dropje. Jack kan niet stilzitten