Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑do 18 mar 2021, 11:00 Ik denk eigenlijk dat veel mensen hem tijdens de Corona crisis een betrouwbare fijne rustige echte leider hebben gevonden.Waarbij hij toch meneer Teflon is gebleken gezien de diverse incidenten. Ik denk dan gelijk aan de volgende zaken:
Ronald schreef:Absoluut. Die man heeft een antiaanbaklaag waar menig pannenfabrikant jaloers op mag zijn.Als ik iets zou vergeten, dan zou ik dingen opschrijven...
Werkelijk niets raakt hem. Ik vind het ook bijzonder dat een minister president die zo vergeetachtig is, nog steeds de functie kan hebben.
Ik wordt hier niet blij van...
Fenixjuh schreef: ↑do 18 mar 2021, 12:00 Als ik iets zou vergeten, dan zou ik dingen opschrijven...Forum kondigde de laatste weken aan dat NL terug naar het normaal van voor corona gaat. Daar hebben ze denk ik veel stemmen mee getrokken.Maar Rutte wil dat niet, want dan kan je het niet meer vergeten
Ik baal ontzettend van de stijging van Forum, ik kan me echt niet voorstellen wie er op een populist zou stemmen, en al helemaal niet één die er zo'n zooi van maakt...![]()
Edit: eerste belofte van rutte klopte al niet, ik mocht mijn stempotlood niet meenemen