Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Op wie ga je stemmen?

VVD
3
9%
PVV
4
11%
CDA
1
3%
D66
1
3%
Groen Links
1
3%
SP
9
26%
PvdA
Geen stemmen
0%
Christen Unie
Geen stemmen
0%
PvdD
10
29%
50Plus
Geen stemmen
0%
SGP
Geen stemmen
0%
Denk
Geen stemmen
0%
FvD
2
6%
Anders, namelijk......
4
11%
Absoluut. Die man heeft een antiaanbaklaag waar menig pannenfabrikant jaloers op mag zijn.

Werkelijk niets raakt hem. Ik vind het ook bijzonder dat een minister president die zo vergeetachtig is, nog steeds de functie kan hebben.
Ik wordt hier niet blij van...
En dan hebben we de gedupeerden in het aardbevingsgebied nog

Ik beloof , ik beloof ik beloof :-X

Maar goed , hier kom je ook nog steeds mee weg . Net als de toeslagenaffaire

Eens zien welke groepen de komende 4 jaar te lijden hebben van dit horror beleid
Want als je Rutte heet dan kun je alles maken :-X
Lizzy schreef: do 18 mar 2021, 11:00 Ik denk eigenlijk dat veel mensen hem tijdens de Corona crisis een betrouwbare fijne rustige echte leider hebben gevonden.
Waarbij hij toch meneer Teflon is gebleken gezien de diverse incidenten. Ik denk dan gelijk aan de volgende zaken:
- handen schudden na aankondigen geen handen meer te schudden.
- mondkapje verplicht stellen en vervolgens niet weten hoe je met een mondkapje om moet gaan en waar hij het verplicht heeft gesteld.
- avondklok aankondigen en heel hard roepen dat het eerste maatregel is die verdwijnt maar ondertussen hebben we hem nog steeds.
Ronald schreef:Absoluut. Die man heeft een antiaanbaklaag waar menig pannenfabrikant jaloers op mag zijn.

Werkelijk niets raakt hem. Ik vind het ook bijzonder dat een minister president die zo vergeetachtig is, nog steeds de functie kan hebben.
Ik wordt hier niet blij van...
Als ik iets zou vergeten, dan zou ik dingen opschrijven... ::) Maar Rutte wil dat niet, want dan kan je het niet meer vergeten >:(

Ik baal ontzettend van de stijging van Forum, ik kan me echt niet voorstellen wie er op een populist zou stemmen, en al helemaal niet één die er zo'n zooi van maakt... ::)

Edit: eerste belofte van rutte klopte al niet, ik mocht mijn stempotlood niet meenemen
Fenixjuh schreef: do 18 mar 2021, 12:00 Als ik iets zou vergeten, dan zou ik dingen opschrijven... ::) Maar Rutte wil dat niet, want dan kan je het niet meer vergeten >:(

Ik baal ontzettend van de stijging van Forum, ik kan me echt niet voorstellen wie er op een populist zou stemmen, en al helemaal niet één die er zo'n zooi van maakt... ::)

Edit: eerste belofte van rutte klopte al niet, ik mocht mijn stempotlood niet meenemen
Forum kondigde de laatste weken aan dat NL terug naar het normaal van voor corona gaat. Daar hebben ze denk ik veel stemmen mee getrokken.
Lizzy schreef: do 18 mar 2021, 14:27

:biggrin2:
:roflmao:

Maar echt hé.... hoeveel ik er niet voorbij heb zien komen op verschillende platforms die dat glashard beweerden :o
Zover zaten de heren er jaren geleden niet naast.....en in praktijk worden sommige mensen in al die jaren dus ook niet wijzer :biggrin2:
Het was vanochtend een koude douche maar in de loop van de dag bleek toch dat BIJ1 een zetel heeft gehaald!!!! :D

En ik baal als eens stekker met de vvd en fvd. Ik begrijp het oprecht niet. :-X Mijn collega's hebben ook veel vvd gestemd, dat vind ik echt oprecht bizar. Zij willen alleen de zakken van de rijken vullen en in de zorg ben je gewoon niet rijk.
fvd en vvd hebben alleen gescoord met corona, ik hoop dat als corona op zn retour is de zooi ontploft en er nieuwe verkiezingen komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door